در راستای جشن‌های مردمی طوفان الاقصی صورت گرفت؛

به صدا درآمدن زنگ همبستگی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی در مدارس اسلام آبادغرب

کد خبر: 310214
|
12:10 - 1402/07/16
نسخه چاپی
به صدا درآمدن زنگ همبستگی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی در مدارس اسلام آبادغرب
در راستای جشن‌های مردمی طوفان الاقصی، زنگ همبستگی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی در مدارس اسلام آبادغرب به صدا درآمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صبح امروز یکشنبه شانزدهم مهر ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور زنگ همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در تمام مدارس اسلام آباد غرب به صدا درآمد. 

 

این مراسم به مناسبت عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت فلسطینی، همزمان با سراسر کشور در دبیرستان نمونه دولتی شهید ریزوندی با حضور امام جمعه محترم، مدیریت، مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم امام جمعه شهرستان حماسه بزرگ مردم فلسطین را در تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی تبریک گفت. 

وی در ادامه گفت: بنا به توصیه پیامبر اسلام (ص) دفاع از مظلوم و مسلمانان وظیفه هر فرد مسلمانی است، دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یک وظیفه همگانی نه تنها برای مسلمانان بلکه هر انسان آزاده ای دانست. 

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: بنا فرموده امام خمینی (ره) فلسطین پاره تن اسلام و مسأله فلسطین مسأله اول جهان اسلام است و دفاع از محور مقاومت در واقع دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی است زیرا اگر در اراضی اشغالی جلوی متجاوز گرفته نشود باید در کرمانشاه و همدان با دشمن صهیونیستی بجنگیم بنابراین نباید اجازه داد عده ای کوته فکر باعث تفرقه میان امت اسلامی شوند.

 

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده توسط صهیونیست ها گفت: دشمن ترسو و زبون است زیرا دست به کارهای ناجوانمردانه می‌زند. 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب