در راستای گرامی‌داشت مقام شهدا صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهدای بخش گهواره+عکس

کد خبر: 310211
|
11:03 - 1402/07/16
نسخه چاپی
دیدار با خانواده شهدای بخش گهواره+عکس
در راستای گرامی‌داشت مقام شهدا، با خانواده شهدای بخش گهواره دیدار و سرکشی بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) بخش گهواره و در راستای ادامه برنامه رهروان شهدا با حضور  حجت الاسلام دادستان امام جماعت بخش گهواره، سروان عزیزی فرمانده حوزه امام سجاد(ع) ، محمدی نسب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، از خانواده شهیدان معظم رضا علی محمدی، محمد امیرخانی، عبدالعزیز یاوری فرد، سید پایدار نورایی، عبداله مرادی و میرزامراد مروتی ساکن در روستاهای بخش گهواره تقدیر و تجلیل بعمل آمد. 

 

در این دیدار امام جماعت بخش گهواره بیان داشت: که ما مرهون و مدیون خون شهدا هستیم و یاد تمامی شهیدان را همواره گرامی و عزیز می‌داریم. 

 

وی افزود: حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم تجلیل، قدردانی و سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر است، شهدای عزیز با نثار جان و مال خود با خداوند متعال معامله نموده و همگی ما نیز قدردان خانواده معظم شهدا هستیم.

 

حجت الاسلام دادستان عنوان کرد: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند،و باید تلاش شود تا با معرفی بیشتر شهدای معظم، افکار، اخلاق و معنویت والای آنان در فضای جامعه امروز گسترش یابد. 

 

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود تقدیم خانواده معظم شهدا گردید.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد