فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

ارائه ۱۲۰ هزار خدمت به شهروندان در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه‌های اسلام آبادغرب

کد خبر: 310210
|
09:10 - 1402/07/15
نسخه چاپی
ارائه ۱۲۰ هزار خدمت به شهروندان در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه‌های اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از ارائه ۱۲۰ هزار خدمت به شهروندان در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه‌های اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ "هوشنگ مبارکی" در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسلام آباد غرب، با تبریک میلاد پیامبر خوبی‌ها و هفته وحدت و تقارن آن با هفته انتظامی را به فال نیک می‌گیریم و با تبریک هفته انتظامی به عموم مردم و کارکنان انتظامی و خانواده‌های آن‌ها، اظهار داشت: شعار امسال هفته انتظامی \"شهروند خدمتگزار_پلیس خدمتگزار\" اشاره نمود و همچنین با بیان اینکه امنیت به عنوان مقوله‌ای فراگیر نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و حتی خود مردمی است که در اجتماع حضور دارند. 

وی با بیان اینکه پلیس در تأمین امنیت نقشی محوری برعهده دارد، افزود: ماموران انتظامی همواره تلاش کرده‌اند با اقدامات خود و حضور می‌دانی زمینه‌ای فراهم کنند تا امنیت به خوبی در جامعه ایجاد و عموم مردم آن را به عینه احساس کنند. 

سرهنگ مبارکی گفت: همکاران من در بخش‌های مختلف انتظامی بار‌ها ثابت کرده‌اند که پلیس برای مردم و تکیه گاه آن هاست و تقدیم هزاران شهید عزیز در گوشه و کنار این سرزمین به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. 

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه امنیت بستر ساز توسعه در همه زمینه هاست، گفت: امروز پلیس شهرستان مصمم‌تر از هر زمان دیگری است تا با همراهی و مشارکت خود مردم امنیت موجود در شهرستان را ارتقاء بخشیده و زمینه‌ای فراهم کند تا این دیار شتابان‌تر از گذشته به سمت توسعه، عمران و آبادی حرکت کند. 

وی تصریح کرد: با این وجود و علی رغم تلاش همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول، اسلام آباد غرب از بسیاری آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد و وجود آن‌ها باعث شده تا نبض این شهرستان تند بزند. 

سرهنگ مبارکی با اشاره به وجود معتادین متجاهر در سطح شهرستان، یادآوری کرد: بیشترین درصد سرقت‌های رخ داده در شهرستان سرقت‌های خرد هستند که همین معتادان متجاهر در وقوع آن‌ها نقش پررنگی دارند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان با پشتیبانی سایر پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر را در دستور کار قرار داده و، بیش از۱۲۰ نفر از معتادان متجاهر را جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد دهند. 

وی با تأکید بر اینکه اگر شرایط زیرساختی فراهم باشد پلیس قادر است ظرف مدت ۴۸ ساعت همه معتادان متجاهر را از سطح شهر‌ها و روستا‌ها جمع‌آوری کند، از دیگر دستگاه‌های متولی خواست تا آن‌ها نیز هر کدام به وظایف خود عمل کنند تا هرچه سریعتر چهره زیبای شهرستان از وجود این افراد پاک شود. 

سرهنگ مبارکی همچنین با اشاره به ارائه ۱۲۰ هزار خدمت به شهروندان در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه‌ها وپاسخگویی به ۲۰۰۰۰هزار تماس شهروندان با مرکز۱۱۰و اجرای طرح مقابله‌ای و ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان طی ۶ ماه سپری شده از سال جاری، گفت: نتیجه این طرح‌ها و مصمم بودن پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی باعث کاهش۱۳ درصدی سرقت‌ها در شهریور شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه پلیس برابر قانون علیه کسانی که نظم و امنیت اجتماعی را برهم بزنند و همچنین با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و مالخران اموال مسروقه وارد عمل خواهد شد، گفت: برخورد با این افراد سخت و قاطعانه خواهد بود و دیگر نقطه امنی در شهرستان برای چنین افرادی وجود نخواهد داشت. 

وی تأکید کرد: مردم شریف و انقلابی اسلام آباد غرب مطمئن باشند خادمان آن‌ها در مجموعه انتظامی تا پای جان برای امنیت و آرامش آن‌ها تلاش خواهند کرد و به هیچ کس اجازه نمی‌دهند با هر نیت و انگیزه‌ای امنیت و آرامش را از آن‌ها سلب نمایند. 

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان انتظار خود را از شهروندان قانون مداری اعلام نمودکه مردم با رعایت قانون، پلیس را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب