امام جمعه اسلام آبادغرب:

برای درک اهمیت هفته وحدت باید به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه و گسل‌های اجتماعی توجه کنیم

کد خبر: 310207
|
16:15 - 1402/07/14
نسخه چاپی
برای درک اهمیت هفته وحدت باید به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه و گسل‌های اجتماعی توجه کنیم
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: برای درک اهمیت هفته وحدت باید به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه و گسل‌های اجتماعی توجه کنیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر شهیدان مرصاد، با اشاره به تاریخچه نامگذاری هفته وحدت توسط امامین انقلاب گفت: در عصر و دوره و شرایط ما اگر بخواهیم اهمیت هفته وحدت را متوجه شویم باید به تلاش‌های دشمن برای تفرقه، شکاف و ایجاد گسل‌های بزرگ اجتماعی، فرهنگی، قومی و سیاسی توجه کنیم.

 

وی افزود: جای تقدیر دارد که برخی مسئولین در استان‌های مختلف به ویژه کرمانشاه برنامه‌های مفید و اثرگذاری را در هفته اجرا نمودند، اما در برخی استان‌ها برخی افراد دم از بزرگی می‌زنند اما مایه اختلاف افکنی هستند که اگر اینها سکوت کنند اختلاف بین مسلمین ایجاد نمی‌شود.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به تلاش‌های رسانه‌ای دشمن در راستای ایجاد اختلافات قومی و جغرافیایی، عنوان کرد: پرتاب ماهواره نور ۳ از اخبار امیدبخش کشور بود که توسط سپاه انجام شد که این پیشرفت علمی زمینه‌ساز رویدادهای بزرگی خواهد بود.

 

وی افزود: امیدهای بسیاری در دولت سیزدهم زنده شده است که منافع حقوقی و سیاسی بسیاری نصیب ایران خواهد کرد و دستاوردها و پیشرفت‌های ورزشی، علمی، و صنایع دفاعی در عرصه بین‌المللی موجب امید در دل ملت ایران شده است.

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: هزینه رایگان زمین مسکن ملی یکی دیگر از اخبار امیدبخش برای مردم، جوانان و ملت ایران است که این از اقدامات خوب دولت سیزدهم است و اعطای زمین و قرار گرفتن زمین در اختیار متقاضیان موجب قطع شدن رانت پیمانکاران و پیشرفت در ساخت خواهد شد.

 

وی با تقدیر از پیگیری استاندار کرمانشاه جهت ورود شرکت سوخت سبز زاگرس به بورس، بیان داشت: این اقدام موجب ورود دیگر شرکت‌ها و صنایع استان به بورس و گسترش اقتصادی استان خواهد شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: یکی از بزنگاه‌های انتخاب صحیح در انتخابات انتخاب هیئت اجرایی در فرمانداری و هیئت نظارت در شورای نگهبان است که لازم است دقت لازم صورت گیرد که اتفاقات نامبارک ادوار گذشته در  انتخابات تکرار نشود لذا ضرورت دارد از هم اکنون حساسیت به خرج داده شود نسبت به افرادی که به برخی کاندیداها گرایش دارند.

 

وی با تبریک هفته فراجا و گرامی‌داشت شهدای فراجا، از جانفشانی و ایثار  نیروهای جان برکف انتظامی تقدیر و تشکر نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها