به مناسبت هفته انتظامی صورت گرفت:

دیدار و تجدید میثاق فرماندهی و کارکنان انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان

کد خبر: 310206
|
12:41 - 1402/07/13
نسخه چاپی
دیدار و تجدید میثاق فرماندهی و کارکنان انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان
به مناسبت هفته انتظامی فرماندهی و کارکنان انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار و تجدید میثاق نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با جمعی ازکارکنان با امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدروح الله زمانی موسوی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان دیدار و گفتگو کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در ابتدای این نشست ضمن نثار درود و صلوات به شهدا و امام شهداو تبریک میلاد پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها و تقدیر از امام جمعه شهرستان، هفته انتظامی را خدمت نماینده ولی فقیه، فرماندار و کارکنان تبریک گفت و به اهمیت امنیت در زندگی روزمره و آموزه‌های دینی پرداخت. 

وی افزود: ارتقاء در زندگی در چرخه امنیت برقرار می‌شود و در آمیزه‌های دینی و در آیات و روایات به امنیت اشاره شده است که به روایتی از حضرت رسول که می‌فرماید«نِعمَتانِ مَکفُورَتانِ: الأمنُ والعافِیَةُ؛ دو نعمت است که شکر آن‌ها گزارده نمی‌‏شود: امنیّت و سلامتی. » 


سرهنگ هوشنگ مبارکی افزود: امسال هفته فراجا با شعار؛ « شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار » آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: رویکرد انتظامی در برابر شهروندان خدمتگزاری در برابر ادارات و ارگان‌ها تعامل جهادی در برابر کارکنان هدایت و نظارت و در برابر اراذل و اوباش و مخلین نظم برخورد مقتدرانه و رد شدن از آنان می‌باشد. 


سرهنگ مبارکی خاطر نشان کرد: امنیتی پایدار و ماندگار است که مردم در برقراری آن سهیم باشندو مردم با رعایت قانون به پلیس کمک کنند تا پلیس بتواند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهند. 
 

سرهنگ مبارکی افزود: گوشه‌ای از عملکرد انتظامی شهرستان در طول یکسال به شرح زیر می‌باشد؛
۱_در فضای حقیقی و مجازی بالغ بر ۱۲۰هزار خدمت به شهر شهیدان مرصاد ارائه داده است
۲_پاسخگویی به ۲۲هزار تماس امدادخواهان و حضور می‌دانی برای رسیدگی به امداد خواهان
۳_تأمین نظم وامنیت و کنترل ترافیکی تمامی مناسبت‌های ملی ومذهبی
۴_حضور شبانه روزی بصورت محسوس ونامحسوس در سطح شهر و کلیه محور‌های اصلی و فرعی
۵_برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمات انتظامی به بیش از دو میلیون نفر از زائرین اربعین حسینی (ع)که از مرز‌های خسروی و مهران تردد نمودند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد: در بحث جرائم در شهرستان با کاهش یک درصدی مواجه بودیم.


وی در پایان از نیروی‌های خدوم انتظامی در خصوص برقراری نظم و امنیت شهرستان تقدیر و تشکر نمود و انتظارات خود را از ادارات و شهروندان بیان نمود. 
به اینکه پلیس به تنهایی نمی‌تواند انتظارات امنیتی و اجتماعی جامعه را برآورده کند، برای تأمین امنیت، همه باید دست به دست هم داده تا آن را برای مردم ایجاد کنیم، البته مشارکت دادن مردم در مسائل فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های مردمی پلیس است. 

سرهنگ مبارکی؛ استفاده از نخبگان را در شناسایی رفتار‌های تهدیدآمیز بسیار مؤثر دانست.


فرمانده انتظامی به شهروندان توصیه کرد: فرزندان خود را آموزش داده تا در فضای مجازی در دام کانال‌های فساد انگیز نیافتدند. 

مهندس کرمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار ضمن تبریک هفته انتظامی از زحمات شبانه روزی فرمانده انتظامی و کارکنان تقدیر نمودو گفت: کلیه ادارات ملزم به انجام وظایف خود در راستای فرهنگ‌سازی و تعامل با انتظامی هستند. 


امام جمعه شهرستان در این دیدار با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: هفته انتظامی را خدمت این عزیزان تبریک عرض می‌کنم. 
 

حجت الاسلام زمانی موسوی ضمن تقدیر و‌تشکر از خدمات و عملکرد خوب انتظامی شهرستان در برقراری امنیت پایدار از انتظامی همان گونه که هست با اقتدار و با درایت و صبوری به استقبال مشکلات معضلات بروند تا شاهد آرامش بهتر و رضایت مردم از امنیت شهرستان باشد.


امام جمعه شهرستان در بحث امنیت در این شهرستان گفت: ما در بحث امنیت در شهرستان شرایط خوبی را دارا هستیم، البته که پایدار نخواهد ماند و می‌طلبد که همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها با تلاش شبانه روزی که در طول سال دارند، در حفظ این شرایط و بهتر کردن آرامش در سطح شهرستان تلاش نمایند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها