در بازدید فرماندار دالاهو از روستاها صورت گرفت؛

بررسی مشکلات روستاییان بخش گهواره

کد خبر: 310199
|
15:35 - 1402/07/10
نسخه چاپی
بررسی مشکلات روستاییان بخش گهواره
فرماندار دالاهو در بازدید میدانی از روستاها به بررسی مشکلات روستاییان بخش گهواره پرداخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مسعود محنتی به همراه برخی مدیران شهرستان در بخش گهواره حضور یافت و ضمن حضور در بخشداری، شهرداری و مراکز درمانی شهر گهواره از روستاهای بخش از جمله چقاچوبین ، زاوله ، دوشمیان ، ازمه میران ، گردکان کوره ، نیلگ ، بیامه علیا ، بیامه سفلی و سراب گردشگری قلعه زنجیر بازدید و برای رفع برخی از مشکلات منطقه تصمیماتی اتخاذ کرد.

 

فرماندار دالاهو در حاشیه دیدار از روستاهای بخش گهواره اظهار کرد: دیدار میدانی و چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق روستایی و از نزدیک آشنا شدن با مشکلات مردم ما را در تصمیم گیری صحیح و بهتر کمک می کند.

 

وی افزود: در این بازدیدها ظرفیت و پتانسیل های روستاهای مختلف بررسی و از جوانان و کارآفرین و مستعد که به فکر تولید و اشتغالزایی هستند تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.

 

محنتی اضافه کرد: مشکلات تأمین آب شرب، طرح هادی روستایی، رفع مشکلات معابر  روستاها ، احداث فضای ورزشی، بهداشت و درمان و زیرساخت های گردشگری از مهم ترین موضوع های مطرح شده بود که برای حل آنها تدابیر لازم اتخاذ گردید.

 

همچنین در ادامه این دیدار اعضای و شورا و دهیاری به نمایندگی از مردم عمده مشکلات حوزه روستایی خود را با فرماندار مطرح و ایشان برای رفع مشکلات دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی صادر کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها