فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب:

عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان می‌باشد

کد خبر: 310119
|
16:13 - 1402/06/18
نسخه چاپی
عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان می‌باشد
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان می‌باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی  انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در جلوگیری از وقوع بسیاری از جرایم به خصوص سرقت نقش مؤثری دارد.

 

وی افزود: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان می‌باشد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، مهمترین وظیفه و اولویت کاری پلیس انتظامی است.

 

وی افزود: در صورتی که افرادی تحت عنوان مامور به شهروندان مراجعه می‌کنند باید قبل از رویت کارت شناسایی از ارائه تلفن همراه، کیف و لوازم شخصی و یا هرگونه اطلاعات به آنها جدا خودداری شود.

 

سرهنگ مبارکی تصریح کرد: شهروندان سریال گوشی همراه خود را پس از خریداری در محل مناسب یادداشت تا در مواقع ضروری از آن بهره‌برداری کنند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران انتظامی اسلام‌آبادغرب در عملیات هایی جداگانه موفق به انهدام باند سارقان مسلح سیم برق و دستگیری هر 3 عضو باند شدند.

 

 

وی افزود: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در روستاهای شهرستان اسلام‌آبادغرب که به منظور سرقت سیم برق صورت گرفته بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

 

سرهنگ مبارکی اذعان داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر 3 عضو باند سارقان مسلح شده و آن ها را در عملیات هایی جداگانه دستگیر کردند.

 

 

این مقام انتظامی در شهرستان عنوان کرد: در همین راستا 3 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، یک تیغه خشاب و 27 عدد فشنگ نیز از سردسته باند کشف شد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران پلیس اسلام‌آبادغرب پس از دستگیری سارقان مسلح سیم برق، پرونده ای تشکیل و متهمان را برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی دادند.

 

لنتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها