رئیس اداره صمت شهرستان اسلام‌آبادغرب خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در شهرستان اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310115
|
13:48 - 1402/06/16
نسخه چاپی
اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در شهرستان اسلام‌آبادغرب
رئیس اداره صمت اسلام‌آبادغرب از اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مسعود امیری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح بازرسی بر نحوه عرضه و فروش کالاهای هدف بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در شهرستان اسلام‌آبادغرب آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام‌آبادغرب ادامه داد: در این طرح بازرسان و کارشناسان بر نحوه عرضه و فروش کالاهای هدف بازگشایی مدارس نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد. 

 

وی هدف از عملیات نظارتی و کنترل بازار را  ایجاد آرامش و جلوگیری از هرگونه تخلفات عنوان کرد.

 

مسعود امیری گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی، طبیعی است که  تقاضا برای خرید کالاهای مربوطه افزایش خواهد یافت لذا می‌طلبد که نظارت بیشتری اعمال گردد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این طرح نظارتی  علاوه بر کنترل و نظارت بر نوشت افزار و سایر ملزومات تحصیلی، از سوی بازرسان بر خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی و سرویس مدارس نظارت می‌شود.

 

 رئیس اداره صمت شهرستان بیان داشت: در پایان شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره 124، یا سامانه اینترنتیhttps://124.ir گزارش دهند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد