فرمانده پلیس راه اسلام‌آبادغرب به پلدختر مطرح کرد:

خستگی و خواب آلودگی زوار اربعین عامل اصلی تصادفات موج بازگشت

کد خبر: 310092
|
14:05 - 1402/06/08
نسخه چاپی
خستگی و خواب آلودگی زوار اربعین عامل اصلی تصادفات موج بازگشت
فرمانده پلیس راه اسلام‌آبادغرب به پلدختر گفت: خستگی و خواب آلودگی زوار اربعین عامل اصلی تصادفات موج بازگشت است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ غلامی فرمانده پلیس راه اسلام‌آبادغرب–پلدختردر گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  صبح امروز یک پراید و سمند از زائرین در محور حمیل به ایلام در حوالی پل روستای زعفران باهم برخورد نموده که سه مجروح برجای گذاشته است.

 

وی افزود: راننده خودرو پراید که از زوار موج بازگشت بوده بعلت خستگی و خواب آلودگی وارد لاین مخالف شده و با خودرو سمند بصورت مستقیم برخورد نموده است.

 

سرهنگ غلامی گفت: یک دستگاه شاهین در محور حمیل به اسلام آبادغرب واژگون شده که 4 مصدوم برجای گذاشته، البته ایشان زائر نبوده و مجروحیت ایشان سطحی بوده است.

 

فرمانده پلیس راه اسلام‌آبادغرب به پلدختر خاطرنشان کرد: حوالی ساعت 7 صبح امروز در تونل شماره سه محور ایلام به حمیل بعلت ترافیک شدید یک اتوبوس از پشت به اتوبوس جلوی برخورد نموده که خوشبختانه بغیر از خسارت خودروها مسافرین آنها صدمه ندیده‌اند و مجروحی نداشته اند.

 

وی عنوان کرد: توصیه مهم پلیس راه که هر ساله در ایام اربعین و ایام تعطیلات فصلی و مناسبتی به مسافرین و رانندگان عزیز یادآوری می‌شود این است که؛ در صورت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

 

سرهنگ غلامی عنوان کرد: مهمترین مشکل زوار اربعین در موج بازگشت خستگی و خواب آلودگی است که از رانندگان و زوار عزیز استدعا داریم که حتما" با حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند و در یک جای امن، استراحتگاه یا موکب‌های بین راهی استراحت کافی بکنند بعد ادامه سفر بدهند.

 

وی افزود: در ترافیک سنگین به گونه‌ای است که امکان تخلف وجود ندارد، فقط خستگی و خواب آلودگی موجب بروز حادثه می‌شود.

 

فرمانده پلیس راه اسلام‌آبادغرب به پلدختر گفت: به لطف خدا از اوایل سفر اربعین تاکنون تصادف منجر به مرگ نداشته‌ایم و چندین فقره تصادف جرحی ناشی از خستگی و خواب آلودگی در موج بازگشت زوار بوده است.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد