رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

امحای ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد بدون هویت در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310044
|
18:31 - 1402/05/22
نسخه چاپی
امحای ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد بدون هویت در اسلام‌آبادغرب
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام‌آبادغرب از امحای بیش از 800 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد بدون هویت در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  صیدمحمد قاسمی  در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نظارت گشت‌های مشترک تشدید شده است و به‌طور مداوم طی بازدیدهای مکرر بر مراکز تهیه و توزیع گوشت و فرآورده‌های آن نظارت می‌شود.

 

وی افزود: در حین بازدیدمشترک ادارات اطلاعات، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، صمت، شبکه بهداشت و درمان از یک مرکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام‌دامی در شهرستان مقدار ۸۳۸ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد بدون هویت و فاقد تاریخ تولید و انقضاء که به‌صورت غیر بهداشتی منجمد و نگهداری می‌شد‌ و ۲۹‌ کیلو‌گرم احشا مرغ تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان این اداره شناسایی شد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: با حکم دادستان‌ شهرستان محموله مذکور توقیف و به طریق کاملاً بهداشتی امحا و معدوم شده و از چرخه مصرف خارج شد.

 

وی عنوان کرد: در همین راستا برای آن مرکز تولید وعرضه فرآوده‌های خام‌دامی به‌عنوان متخلف بهداشتی پرونده قضایی تشکیل شد. 


 قاسمی ضمن‌ تشکر از حمایت‌های دادستان شهرستان و نیروی انتظامی و همکاری سایر ادارات، از شهروندان درخواست کرد که با توجه به خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مانند آنفلوانزای فوق حاد، تب کریمه کنگو، تب مالت، شاربن، گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند.

 

وی افزود: بازرسان بهداشتی دامپزشکی به‌طور شبانه‌روزی حتی در روزهای تعطیلی در آماده‌باش هستند و با متخلفان حوزه سلامت و امنیت غذایی مردم برخورد کرده و این افراد را بدون هیچ اغماض و چشم‌پوشی به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه گزارش، پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند که در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی می‌شود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها