فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب:

خواسته پلیس از رسانه‌ها انتقال القای احساس امنیت به مردم است

کد خبر: 310039
|
14:05 - 1402/05/21
نسخه چاپی
خواسته پلیس از رسانه‌ها انتقال القای احساس امنیت به مردم است
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: خواسته پلیس از رسانه‌ها انتقال القای احساس امنیت به مردم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در حاشیه نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کار نیروی انتظامی خطرات بالایی دارد و کار خبرنگاری نیز مخاطرات فراوانی دارد. 



وی افزود: سیاست ما خدمت به مردم و تعامل با مردم است و در مقابل مخلان نظم، امنیت، اقتدار و برخورد است. 



سرهنگ مبارکی گفت: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت است که با پشتیبانی مردم فهیم شهرستان قدرت ما چند برابر شده است و امنیت خوبی در شهرستان برقرار است. 



وی افزود: آمار جرائم خشن در شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های کشور خیلی پایین است و قابل قیاس نیست. 



فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: خواسته  پلیس از رسانه‌ها انتقال القای احساس امنیت به مردم است که ثمره و خیر و برکت زیادی به دنبال دارد و اگر این مهم انجام شود برکات آن به شهرستان خودمان برمی‌گردد و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری اقتصادی این شهرستان را انتخاب می‌نمایند. 



سرهنگ مبارکی گفت انشالله با بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم این امر بهتر خواهد شد و هم اکنون نیز سرمایه گذاری در شهرستان در حال توسعه است.



وی افزود: دو نعمت «امنیت» و «سلامت» به فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص) تا از دست نروند قدر آن‌ها دانسته نمی‌شود و ما شاهد بودیم در زمان شیوع بیماری کرونا افراد ثروتمندی که به این بیماری مبتلا شده بودند حاضر بودند تمام دارایی خود را بدهند تا سلامتی آن‌ها بازگردد اما امکان‌پذیر نبود و در خصوص امنیت نیز این موضوع صادق است لذا مردم باید قدر امنیت خود را بدانند. 



فرمانده انتظامی شهرستان تأکید نمود: مردم باید به حقوق شهروندی خود آشنا شوند و آسایش خود را به برخی منفعت‌ها ترجیح دهند. 

 


وی افزود: بستن برخی مسیر‌ها در محلات حاشیه شهر به خاطر پیشگیری از سرقت و برقراری نظم امنیت و آسایش مردم می‌باشد. 



سرهنگ مبارکی عنوان کرد: پلیس انتظامی شهرستان‌ در ایام اربعین هم تمام توان خود را می‌گذاریم و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است را به نحو احسن انجام می‌دهیم؛ انشاءالله این خدمتگزاری به مردم و زوار اربعین حسینی مورد توجه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد