یادداشت؛ دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار

خبرنگاران مروجان دانایی، راویان صدیق و دلسوز کشور هستند

کد خبر: 310030
|
18:16 - 1402/05/18
نسخه چاپی
خبرنگاران مروجان دانایی، راویان صدیق و دلسوز کشور هستند
جهانبخش زنگنه‌تبار در پادکست صوتی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، قشر فهیم، خستگی ناپذیر، مروجان دانایی، راویان صدیق و دلسوز کشور هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جهانبخش زنگنه‌تبار* در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار به تمجید و قدردانی از این قشر پرداخت که در پادکست صوتی به سمع و نظر مخاطبین گرامی می‌رسانیم؛

 

ن والقلم و ما یسطرون

 

هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه، این قشر فهیم، خستگی ناپذیر، مروجان دانایی، راویان صدیق و دلسوز کشور، تبریک عرض نموده یاد شهدای عزیز خبرنگار به خصوص شهید محمد صارمی که روز شهادتش به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد، را گرامی می‌داریم.

 

با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی که صدها رسانه با میلیاردها دلار هزینه با دروغ پردازی، بزرگنمایی مشکلات، عدم بیان و یا کوچک نمایی دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کنند ناامیدی را در جامعه ما ترویج کنند، نقش خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، که روشنگری نموده، حقایق و واقعیات جامعه اسلامی را تبیین کرده، وامید آفرینی می‌کنند، بسیار ارزنده است.

 

 امروز هم تمام کارهایی که منجر به خشمگین کردن دشمن، ترساندن آنها از قدرت اسلام و موجب بازدارندگی دشمن شود، از جمله تولید موشک و پهپاد ،خبرنگاری، سفر دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶، پوشیدن لباس مشکی در عزای سرور و سالار شهیدان، پوشیدن چادر، امید آفرینی حضور در انتخابات و راهپیمایی‌ها، تبیین حقایق و واقعیت نظام اسلامی، بر اساس فرمایش ولی معظم فقیه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همه و همه جهاد کبیر است .

 

خداوند زحمات تمام عزیزانی که در همه این عرصه‌هایی که موجب اقتدار نظام اسلامی و تضعیف دشمنان اسلام می‌شود، فعالیت می‌کنند را به احسن وجهی بپذیرد ، ذخیره قیامت آنان قرار داده و مورد شفاعت شهدای گرانقدر قرار دهد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد