با رصد، اشراف اطلاعاتی و گزارش اطلاعات سپاه شهرستان صورت گرفت؛

کشف و ضبط 40 تن سویای قاچاق در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310027
|
13:28 - 1402/05/17
نسخه چاپی
کشف و ضبط 40 تن سویای قاچاق در اسلام‌آبادغرب
رئیس اداره صمت اسلام‌آبادغرب از کشف و ضبط 40 تن سویای قاچاق با رصد و گزارش اطلاعات سپاه اسلام‌آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مسعود امیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با رصد، اشراف اطلاعاتی و گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)در اطلاعات سپاه شهرستان 40 تن سویای قاچاق در یک سوله در حاشیه شهر اسلام‌آبادغرب کشف شد.

 

وی افزود: پس از دریافت گزارش مربوطه یک اکیپ از بازرسان و مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اداره جهاد کشاورزی شهرستان، اداره تعزیرات حکومتی  و پلیس آگاهی شهرستان به محل سوله مربوطه اعزام شدند.

 

مهندس امیری گفت: محموله نهاده دامی(سویا) که بصورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در آن انبار نگهداری می‌شد توسط تیم بازرسین صورتجلسه، ضبط و توقیف گردید.

 

وی عنوان کرد: پرونده این محموله قاچاق جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی شهرستان ارجاع گردید.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام‌آبادغرب از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلیه  و انبار کالاهای خارج از شبکه توزیع موارد را به تلفن 124 اداره صمت اطلاع رسانی کنند تا رسیدگی شود.

 

وی افزود: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا جهت ثبت، ساماندهی و نظارت بر مراکز نگهداری کالا در کشور ایجاد شده است و اشخاص حقیقی و حقوقی که از انبار ها در سراسر کشور جهت ذخیره و نگهداری کالا استفاده می نمایند با توجه به اقدامی که از سوی دولت برای پیشگیری از جرایم قاچاق و احتکار صورت گرفته است می بایست اطلاعات هویتی و واحد خود را در سامانه جامع انبار ها به ثبت رسانند.

 

یک مقام آگاه در رابطه با این پرونده به خبرنگار ما گفت: به همراه 40 تن سویای مکشوفه، 30 تن ماسه و 4 تن خاک اره در انبار مربوطه در حاشیه شهر کشف شده است.

 

وی عنوان کرد: فرد متخلف و سودجو قصد مخلوط کردن ماسه و خاک اره با سویا را داشته تا در ظاهر وزن سویا بالاتر رفته و منفعت بیشتری در فروش آن محصول برای مصارف دام و طیور کسب نماید که با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اطلاعات سپاه اسلام‌آبادغرب به دام افتاد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها