فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب خبر داد:

اهدای 200 رول عایق ایزوبام به مددجویان نیازمند در حال ساخت مسکن توسط بسیج سازندگی اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310009
|
14:33 - 1402/05/10
نسخه چاپی
اهدای 200 رول عایق ایزوبام به مددجویان نیازمند در حال ساخت مسکن توسط بسیج سازندگی اسلام‌آبادغرب
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب از اهدای 200 رول عایق ایزوبام به مددجویان نیازمند در حال ساخت مسکن توسط بسیج سازندگی اسلام‌آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب از اهدای 200 رول عایق ایزوبام به مددجویان نیازمند در حال ساخت مسکن توسط بسیج سازندگی اسلام‌آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه به پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ساخت منازل مددجویان کمیته امداد خود مالکی و در دست احداث توسط کمیته، سهمیه ایزوبام تخصیص داده شد.

 

سرهنگ یوسف‌وند گفت: این مددجویان که از سوی کمیته امداد اسلام‌آبادغرب و حمیل به بسیج سازندگی سپاه معرفی شدند به هر کدام 9 رول 10 متری ایزوبام از سوی سپاه اهداء و تحویل ایشان گردید.

 

وی عنوان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج مستضعفین بر نحوه توزیع این اقلام نظارت داشته و پیگیری می‌کند این امکانات در مناطق محروم توزیع و مصرف شود.

 

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با اشاره به پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: ساخت خانه برای محرومین و مددجویان کمیته امداد و جهاد آبرسانی از خدمات نظام اسلامی است که به همت بسیج سازندگی سپاه و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال انجام است.

وی افزود: طرح آبرسانی به حومه جنوبی اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد  به همراه طرح آبرسانی به مجتمع تراب در گام اول کمتر از یک سال به همت بسیج سازندگی و آبفای استان و شهرستان در خرداد ماه امسال افتتاح گردید که با افتتاح این طرح جهاد آبرسانی بیش از 12 هزار نفر از مردم حومه جنوبی و روستای امیرآباد از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

 

گام دوم مجتمع تراب شامل آبرسانی به 25روستا از روستاهای شهرستانهای اسلام آباد غرب و گیلانغرب می باشد که توسط بسیج سازندگی ناحیه اسلام آباد در حال اجر می‌باشد که با مطالعات و نیازهای مردم منطقه احتمال افزایش طرح آبرسانی به روستاهای بیشتری پیش‌بینی می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با یادآوری خدمات عام المنفعه " بسیج" و “سپاه” عنوان کرد: خدمات رسانی گروه های جهادی بسیج از پتانسیل های این نیروی با عظمت است و جهاد آبرسانی در مجتمع تراب یکی از برکات بسیج در شهرستان است که برای مردم این منطقه ملموس است که بسیج سازندگی سپاه در این طرح با لوله گذاری خط انتقال 51 کیلومتری، شبکه سازی، ساخت چندین منبع آب و ایستگاه های پمپاژ، 28 روستای شهرستان اسلام آبادغرب و بخش سرمست گیلانغرب از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد. 

 

وی افزود: همچنین بسیج سازندگی سپاه با همکاری کمیته امداد 9 باب ساختمان برای محرومین در دست احداث دارد که تاکنون دو باب ساختمان آن تکمیل و تحویل محرومین شده است. 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب