رئیس بیمارستان اسلام‌آبادغرب:

مرکز MRI و اورژانس بیمارستان اسلام‌آبادغرب بزودی افتتاح می‌شود

کد خبر: 309978
|
15:25 - 1402/04/31
نسخه چاپی
مرکز MRI و اورژانس بیمارستان اسلام‌آبادغرب بزودی افتتاح می‌شود
رئیس بیمارستان اسلام آباد غرب از افتتاح مرکز MRI و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دکتر کیوان حسینی در گفتگو و نشست صمیمانه با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در سال ۱۴۰۰ آغاز شده که بنا بود در سال ۱۴۰۱ تحویل داده شود اما به علت مشکل سیستم سرمایشی(چیلر) به تعویق افتاده است.

 

وی افزود: اورژانس بیمارستان از لحاظ سیستم سرمایشی که تجهیزات در حال خریداری به محض اینکه کولرهای گازی نصب شود اورژانس در کمتر از یک هفته افتتاح خواهد شد وبه بهره‌برداری خواهد رسید.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: اورژانس بیمارستان اسلام‌آبادغرب شامل ۲۷ تخت و یک اتاق عمل سرپایی که سه تخت آن ایزوله و ۲۳ تخت تحت نظرهستند این طرح در فضای ۱۶۰۰ متر مربع ساخته شده و به زودی افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان می‌باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در اورژانس بیمارستان قطعاً از قبل کارهایی صورت گرفته و جا دارد از دکتر خدایی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر مدیران و کارکنان به خاطر زحماتی که در این زمینه داشتند تشکر ویژه داشته باشم.

 

دکترحسینی گفت: درمانگاه بیمارستان ۸۰ درصد انجام شده و کار تسریع شده و اوایل پاییز افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود: دستگاه رادیولوژی بیمارستان به علت خرابی غیر فعال میباشد با وجود اینکه  طبق برآوردی که شده ۴۲۰ میلیون تومان هزینه داشته که این هزینه از سوی دانشگاه تأمین شده و تا پایان هفته با قدرت تمام راه اندازی خواهد شد.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آبادغرب گفت: دستگاه ام آر آی  به زودی  افتتاح خواهد شد و تا اوایل هفته آینده و به  بهره‌برداری خواهد رسید.

 

دکتر حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه ۳۸  پزشک متخصص و عمومی در سطح شهرستان داریم کمبود پزشک احساس می‌شود و در برخی زمینه‌ها از جمله متخصص عفونی کمبود پزشک داریم اما پیگیری‌های لازم صورت گرفته و انشاءالله این‌مشکل نیز برطرف خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیش از حضور بنده مدیران پیشین و کارکنان خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان زحمات زیادی کشیده‌اند اما با حضور بنده بعنوان یک متخصص بومی مردم از بنده انتظار دارند که از ظرفیت و فرصت اربعین استفاده کنیم و امکانات بیمارستان را بروز کنیم چرا که سلامت حق قانونی مردم است و ما و همکاران وظیفه داریم در این راستا تلاش نماییم. 

 

گفتگونگار؛ فریبا مرادپناه/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها