رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

آمادگی کادر بهداشت و درمان اسلام‌آبادغرب برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین

کد خبر: 309961
|
14:16 - 1402/04/26
نسخه چاپی
آمادگی کادر بهداشت و درمان اسلام‌آبادغرب برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آبادغرب کادر بهداشت و درمان اسلام‌آبادغرب برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین در حال آمادگی هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دکتر محمدعلی خدایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در آستانه رویداد عظیم اربعین حسینی هستم که بنا به تخصص شغلی سعی در حداکثر استفاده از رویداد هم از جنبه فیض معنوی و هم از بُعد خدمت‌رسانی را داریم.

 

وی افزود: شهرستان اسلام‌آبادغرب بر سر شاهراه انتقال زوار اربعین از تمامی نقاط کشور از مرز خسروی را دارد و بنا بر قول طرف عراقی مبنی بر فعالیت 24 ساعته این مرز و امکانات رفاهی تدارک دیده شده، قطعا" میزان استقبال از مرز خسروی بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

 

دکتر خدایی عنوان کرد: سال گذشته نیز با توجه به تبلیغات گسترده و بازگشایی مرز خسروی پس از سال‌ها خیل عظیمی از مسافران و زوار اربعین این مرز را برای تردد انتخاب کردند که شاهد ترافیک‌های طویل بودیم  و در مسیر بازگشت زوار نیز بخاطر خستگی‌های مسیر میزان تصادفات و تروماهای زوار در این مسیر بسیار زیاد بود و تمامی بار این مسیر بر روی بیمارستان اسلام‌آبادغرب است.

 

وی گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب، تنها بیمارستان چند تخصصی و منطقه‌ای غرب استان است و حتی به استان‌های همجوار نیز ارائه خدمت می‌کند، شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو، همچنین از استان ها و شهرستان های ایلام، خرم‌آباد و سنندج در ایام اربعین پذیرش بیمار داشته‌ایم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: این بار سنگین را باید مدیریت کنیم که مستلزم همکاری دستگاه‌های دیگر نیز می‌باشد اما دانشگاه علوم پزشکی استان امسال نگاه ویژه‌ای به بیمارستان اسلام‌آبادغرب داشته است و با افتتاح پروژه اورژانس بیمارستان و مرکز MRI و تأمین  و دپوی داروهای مورد نیاز (از جمله سرم که سال گذشته به واسطه برنامه کشوری شاهد کمبود آن بودیم)، امسال مشکلی نداریم و کادر بهداشت و درمان اسلام‌آبادغرب برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین در حال آمادگی هستند.

 

وی افزود: در همین راستا چندین جلسه در دانشگاه علوم پزشکی استان و سه جلسه داخل بیمارستانی نیز برگزار شده و لیست اقلام مورد نیاز به دانشگاه اعلام خواهد شد تا کاستی‌ها تأمین شود.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها