رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

بررسی نارسایی‌ها و مشکلات اجتماعی با نگاه علمی توسط بهزیستی

کد خبر: 309957
|
16:11 - 1402/04/24
نسخه چاپی
بررسی نارسایی‌ها و مشکلات اجتماعی با نگاه علمی توسط بهزیستی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: بهزیستی با نگاه علمی به بررسی نارسایی‌ها و مشکلات اجتماعی می پردازد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حسین صفری درگفتگو با خبرنگار ما با تبریک هفته بهزیستی "24 لغایت 30 تیرماه 1402" یاد و خاطره بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور "شهید دکتر فیاض‌بخش را گرامی داشت.

 

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی بعنوان ثمره انقلاب اسلامی با هدف مددرسانی به نیازمندان جامعه درراستای خدمات همراه با حفظ کیان خانواده‌های آسیب‌پذیر با رویکرد حفظ کرامت انسانی فعالیت می‌نماید.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: اکنون در چهل و سومین سال تأسیس این سازمان می‌توان گفت: بهزیستی با بهره گیری از ظرفیت مدیران ومددکاران و کارشناسان خدوم و از خودگذشته در بخش های دولتی وغیر دولتی با نگاه علمی به بررسی نارسایی‌ها و مشکلات اجتماعی می پردازد.

 

وی عنوان کرد: سازمان بهزیستی به طور همزمان با توسعه پژوهش‌های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت‌های اجتماعی، خدمات‌رسانی ، حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر گام برداشته و استمرار این فعالیت ها مرهون تلاش و زحمات همه پرسنل این سازمان وهمراهی مردم نیک اندیش می باشد که جا دارد ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی به کار کنان خدوم و زحمت کش مراکز دولتی وغیر دولتی بهزیستی و جامعه هدف، توفیقات روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم

 

مهندس صفری با تشریح برنامه‌های هفته بهزیستی گفت: روز گذشته  به مناسبت گرامی‌داشت هفته بهزیستی میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل  و معاونین بهزیستی استان کرمانشاه در حاشیه نمازجمعه در مسجدجامع اسلام‌آبادغرب برگزار شد که در این آیین مددجویان جامعه هدف و اقشار مختلف آسیب‌پذیر جامعه بدون واسطه مشکلات و درد دل‌های خود را با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در میان گذاشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیگیری مناسب سازی ادارات و معابر شهر اسلام آبادغرب در راستای رفاه حال معلولین  و توزیع بسته های معیشتی به همت خیرین از برنامه‌های همیشگی این دستگاه جهت جمایت از جامعه هدف می‌باشد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب یادآور شد: افتتاح مرکز روزانه توانبخشی وحرفه‌آموزی معلولین کوشا در اسلام‌آبادغرب در سال گذشته یک اقدام مفید بود که در این مرکز توانبخشی وحرفه‌آموزی ویژه افراد دارای معلولیت؛ کاردرمانی، روانشناسی، آموزش چرم دوزی، آموزش آیینه کاری وکاشی کاری روی سفال، تربیت بدنی وکلاس های ورزشی و کلاسهای هنری آموزش داده می شود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها