در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب مطرح شد:

ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309921
|
13:35 - 1402/04/15
نسخه چاپی
ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب
در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب تأکید شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب در سال 1402 امروز با دستور کار جلسه؛ ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان، تجهیز و تعمیر کتابخانه ها و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کتابخانه ها در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

 

در این جلسه مسعود جابری معاون برنامه‌ریزی فرمانداری اسلام‌آبادغرب در سخنانی عنوان کرد: دوران کودکی بهترین زمان برای انس گرفتن باکتاب است و خانواده ها باید در این دوران فرزند خود را به خواندن کتاب عادت دهند.

 

 وی افزود: مطالعه یک مسیر آسان برای پرورش استعدادهای خدادادی انسان است که او را در مسیر رشد و تکامل قرار می‌دهد .

 

جابری گفت: در این شهرستان ۱۰کتابخانه عمومی شهری و روستایی و مشارکتی با دارا بودن ۵۵۰۰مترمربع فضای مطالعاتی و دارا بودن ۱۴۰هزار نسخه کتاب فضای مناسب برای مطالعه دراین شهرستان رافراهم نموده و به همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم از این فضا و امکانات برای مطالعه استفاده کنند.

 

مسعود پرنا رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به اعضای انجمنگزارشی از عملکرد و پیگیری مصوبات پیشین ارائه نمود.

 

انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب در این جلسه نکته نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها