با حضور معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه صورت گرفت.

تجلیل از سفیران صلح در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309899
|
15:27 - 1402/04/06
نسخه چاپی
تجلیل از سفیران صلح در اسلام‌آبادغرب+تصاویر
آیین تجلیل از صلح یاران و سفیران صلح در شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار و جمعی از سفیران صلح

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تجلیل از صلح یاران و سفیران صلح  امروز با حضور فرماندار اسلام آبادغرب، معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه،دادستان و رئیس دادگستری شهرستان، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین، بزرگان و ریش سفیدان شهرستان در تالار شهرداری  اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 

در این آیین حمیدرضا کرمی فرماندار، دکتر قاسم نظری رئیس داگستری، سید سجاد ملایری داستان شهرستان و منوچهر فتاحی معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه و تنی چند از سفیران صلح درخصوص اهمیت گذشت و صلح و سازش به ایراد سخن پرداختند و  از نقش کلیدی بزرگان و ریش سفیدان  در  شکل گیری این صلح و سارش ها قدردانی نمودند.

 

در این مراسم که به مناسبت هفته قوه قضاییه طی مراسمی از سوی دادگستری شهرستان برگزارگردید؛ پیرامون مسائل صلح و روند حل اختلافات پرونده های قضایی مسئولین ذیربط به سخنرانی و از تعدادی از صلح یاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر، قدر دانی بعمل آمد.

در این آیین توسط  نوروزی مسئول نمایندگی موسسه بین المللی سفیران صلح استان کرمانشاه، برای چهارسال پیاپی ابلاغ و تندیس صلح موسسه بین اللملی سفیران صلح به مهندس علیرضا خسروی و همچنین بطور همزمان در این مراسم ابلاغ وتندیس صلح شهرستان گیلانغرب به آقای بهرام شیرزادی تقدیم گردید.

 

علیرضا خسروی دبیر انجمن صلح وسازش اسلام‌آبادغرب در خاتمه مراسم ضمن تقدیر از مسئولین و مدعوین، برای تلاشگران عرصه وصلح وسازش در کنار سایر خیراندیشان ومصلحان دیارمان آرزوی توفیق و بهروزی نمود.