جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های قربان تا غدیر در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309892
|
15:24 - 1402/04/05
نسخه چاپی
جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های قربان تا غدیر در اسلام‌آبادغرب
جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های قربان تا غدیر در دفتر امام جمعه اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های قربان تا غدیر با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیران فرهنگی شهرستان در دفتر امام جمعه اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: همه دستگاه های اداری، دولتی و غیردولتی باید پای کار بیایند و برای غدیر سنگ تمام بگذارند و در این اعیاد با برنامه ریزی جشن های شاد در جامعه شور و نشاط ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در ان جلسه با اشاره به اهمیت اعیاد قربان و غدیر گفت: مراسمات فرهنگی و مذهبی بیش از پیش باید به مردم سپرده شود و دستگاه های اداری باید از این مراسمات پشتیبانی نمایند و زیرساخت های لازم را مهیا نمایند.

امام جمعه شهرستان همچنین به ثواب و اهمیت اطعام غدیر و بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: مردم ما به ویژه نسل جوان باید با این ارزش ها آشنا شوند.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در این جلسه به برنامه های اعیاد قربان تا غدیر اشاره کرد و گفت: اجرای سرود پاتوقی، تجلیل و تکریم خانواده  شهدا، دعای پر فیض عرفه و تکریم سادات از اهم برنامه های پیش بینی شده در این اعیاد هستند که توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج در سطح مساجد و محلات شهرستان برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام گندمکار مدیر اداره تبلیغات اسلامی، مهندس بساطی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئات مذهبی حاضر در جلسه نکته نظرات و برنامه های خود را جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشن ها بیان کردند.

 

انتهای پیام/

                          

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد