فرماندار اسلام آبادغرب:

اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان است/تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد

کد خبر: 309861
|
14:33 - 1402/03/25
نسخه چاپی
اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان است/تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان است و تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تجلیل از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در این آیین اظهار داشت: یکی از افتخارات اسلام آبادغرب این است که یک هزار و ۲۸۳ شهید تقدیم اسلام کرده و مایه مباهات ماست که اسلام آباد غرب را با نام شهر شهیدان مرصاد می‌شناسند.

 

وی افزود: اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان است و علاوه بر خون شهیدانی از خود مردم این شهرستان خون شهیدان استان‌های دیگر هم در اینجا ریخته شده و این موضوع تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: شهرستان اسلام آبادغرب بیشترین تعداد خبرنگار را در کل استان کرمانشاه دارد و این باعث خوشحالی است چرا که خبرنگاران بازوان توانمند مدیران هستند.

 

وی گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد با وجود کارشکنی‌های بسیار، برگزار شد و به لطف خدا و همت عزیزان،  جشنواره به نحو مطلوبی برگزار شد و ان شاالله سال آینده بهتر هم برگزار می‌شود.

 

کرمی بیان کرد: باید برای احقاق حق مرصاد تلاش بسیار بیشتری انجام داد و مرصاد را به نحو احسن تبیین و معرفی کرد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد