رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب:

از اهداف تئاتر مرصاد شناساندن چهره واقعی مرصاد به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

کد خبر: 309860
|
13:25 - 1402/03/25
نسخه چاپی
از اهداف تئاتر مرصاد شناساندن چهره واقعی مرصاد به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب گفت: از اهداف تئاتر مرصاد شناساندن چهره واقعی مرصاد به نسل جدید و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تجلیل از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا، ضمن خیرمقدم بیان داشت: مقوله فرهنگ نیازمند توجه ویژه ای است، اسلام آباد غرب را “شهر شهیدان مرصاد” می شناسند و از اهداف تئاتر مرصاد شناساندن چهره واقعی مرصاد به نسل جدید و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مهدی بساطی با تسلیت به مناسبت شهادت شهیدان روزهای اخیر، سجاد امیری، محمد قنبری و مهدی شاه ملکی گفت: ایستادگی غیور مردمان ایران اسلامی زبان زد است و این 3 شهید عزیز در راه مقابله با منافقین جان خود را نثار کردند و وظیفه ما بیش از پیش شده است.

 

بساطی افزود: اسلام آباد غرب به زودی شاهد حضور شاعرانی است که در اولین جشنواره ملی شعر مرصاد گرد هم می آیند و برای مبارزه با تهاجم فرهنگی باید با تمام توان و امکانات تجهیز میدان شد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تقدیر از حمایت های سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه، حمیدرضا کرمی فرماندار و مجموعه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب و اصحاب رسانه بیان داشت: اگر در جشنواره تئاتر ملی مرصاد، جهاد اصحاب رسانه نمی بود، قطعاً موفقیت ها نیز به چشم نمی آمد. پس اصحاب رسانه نقش بسزایی در این امر داشتند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد