باحضور اعضای شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی

جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت حجاب و عفاف و ساماندهی فضای مجازی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309846
|
18:37 - 1402/03/21
نسخه چاپی
جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت حجاب و عفاف و ساماندهی فضای مجازی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت حجاب و عفاف و ساماندهی فضای مجازی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت حجاب و عفاف و ساماندهی فضای مجازی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی در  دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. 

 

مهدی بساطی دبیر شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب در این  جلسه با اشاره به پیگیری مصوبات جلسات قبل به دستور کار جلسه؛ حجاب و عفاف، ساماندهی فضای مجازی، برنامه‌ریزی فعالیت های اربعین، ساماندهی فضای مجازی شهرستان، هماهنگی بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد:  درخصوص اربعین نباید فقط به فکر سیر کردن شکم زوار باشیم بلکه باید برای زوار اربعین پیوست فرهنگی داشته باشیم چرا که دشمن برای اذهان مردم ما خوراک دارد و شبهات زیادی ایجاد کرده است.

 

وی عنوان کرد: درخصوص فضای مجازی علاوه بر پیوست فرهنگی باید پیوست امنیتی دیده شود و می طلبد جلسات متعددی در این رابطه برنامه ریزی شود.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: دستگاه های فرهنگی و ادارات بازوان شورای فرهنگ عمومی هستند و همه باید برای رخدادهای فرهنگی پای کار بیایند.

 

وی با تقدیر از دست اندرکاران تئاتر مرصاد، گفت: چون منافقین و تلاش های مذبوحانه آنان در راستای براندازی و خیانت به ملت ایران است باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

 

امام جمعه شهرستان با تاکید بر گسترش فعالیت های فرهنگی در سطح مساجد شهرستان گفت: بحث ولایت فقیه و غدیر باید بیشتر در دستور کار مساجد قرار گیرد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: بحث حجاب و عفاف در شهرستان نسبت به برخی شهرهای دیگر کشور بهتر است و الحمدلله با اقدامات فرهنگی که در دستور کار است وضعیت بهتر خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: کلیه ادارات باید در بحث جهاد تبیین و انعکاس عملکرد و خدمات دولت و نظام و اطلاع رسانی به مردم باید پیشقدم باشند.

 

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه به مزایا و معایب فضای مجازی اشاره کرد و آماری از وضعیت رسانه ها و فعالان مجازی شهرستان ارائه نمود.

 

وی با پیشنهاد کارگروه پایش فضای مجازی به بحث اهمیت سواد رسانه اشاره کرد و گفت: در مقابل هجمه های رسانه ای و جنگ شناختی دشمن باید آگاه سازی مردمی و سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه را بالا ببریم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به اهمیت حجابگفت: 80 نفر از خواهران بسیجی آموزش دیده در قالب گروه های امر به معروف و نهی از منکر به تذکر لسانی و اهدای هدایای حجاب و عفاف در شهرستان می پردازند.

 

سرهنگ عبدی جانشین انتظامی شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس فتا در مقابله با جرائم سایبری و هشدارهای پلیسی و آموزشی پرداخت.

 

حجت الاسلام تاب‌زر دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، حجت الاسلام گندمکار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مهندس امیر صفری خبرنگار و نماینده صداو سیما در شهرستان به ارائه مباحث کارشناسی درخصوص مسائل فرهنگی شهرستان پرداختند.

مهندس افشین شهردار اسلام آبادغرب در این جلسه گزارشی از وضعیت المان های نصب شده در سطح شهر و اقدامات فرهنگی در دست اقدام ارائه نمود.

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب