به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اسلام‌آبادغرب/مسابقه تیراندازی در تیپ 181 ارتش+تصاویر

کد خبر: 309771
|
10:15 - 1402/03/03
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اسلام‌آبادغرب/مسابقه تیراندازی در تیپ 181 ارتش+تصاویر
مسابقه تیراندازی در تیپ 181 ارتش و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت گرامیداشت یوم الله سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی شهرستان با حضور مسئولین اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان در تیپ 181 اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 

در این مراسم سرهنگ رشنو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و اظهار کرد: عملیات بیت المقدس دستاوردهای بزرگی داشت، در حالی که دشمنان خرمشهر را جزو خاک عراق می دانستند و فرماندهان بعثی با طراحی یک دژ مستحکم ادعا می کردند هیچ نیروی قادر به تصرف خرمشهر نیست به همین دلیل صدام نیز ادعا کرد که اگر خرمشهر را پس بگیرید من کلید بصره را به شما می دهم اما نیروهای انقلابی و رزمندگان اسلام با اتکا به نیروی ایمان و رهبری امام خمینی خرمشهر را آزاد کردند و به همین خاطر امام(ره) در جمله ای تاریخی فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد  چون بعثی‌ها از لحاظ تجهیزات خیلی مسلح بودند.

فرمانده تیپ 181 عنوان کرد: به برکت خون شهدا این انقلاب می درخشد و الحمدالله با رهبری مقام معظم رهبری و جانفشانی نیروهای مسلح کشور ما در امنیت قرارداد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای این عملیات عنوان کرد: یکی از مصادیق و نماد های اقتدار جمهوری اسلامی فتح خرمشهر و خرمشهر نماد مقاومت است.

وی افزود: خرمشهر یکی از نشانه‌های دشمنی دشمنان است اما روزانه، ماهانه و سالانه شاهد دشمنی های فرهنگی سیاسی و اقتصادی دشمنان هستیم اما باید از فتح خرمشهر درس بگیریم چون مقاومت فقط پافشاری در جنگ نیست و باید با ایستادگی بر آرمان‌ها و باورهای مان به این مهم تحقق ببخشیم

 

وی عنوان کرد با وجود دشمنی ها و فضای مسموم که دشمنان برای ملت مظلوم وجود آوردند با رهبری امام خامنه ای همواره با عزت و اقتدار جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن دارد، ایران امروز با ایران اول انقلاب تفاوت دارد، این ایران با مردمانی مقام دیگر نگاه نامحرم به کشور را بر نمی تابد.

 

در خاتمه مراسم صبحگاه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه تیراندازی بین کارکنان تیپ 181 ارتش برگزار شد و جمعی از مسئولین نیز در این مسابقه شرکت نمودند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها