جشنواره تئاتر مرصاد با حضور مسئولین استان وشهرستان اسلام آباد غرب :

نشست سیزدهمین برنامه ریزی جشنواره تئاتر مرصاد

کد خبر: 309713
|
19:38 - 1402/02/13
نسخه چاپی
نشست سیزدهمین برنامه ریزی جشنواره تئاتر مرصاد
نشست سیزدهمین برنامه ریزی جشنواره تئاتر مرصاد با حضور مسئولین استان وشهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

عصر روز چهارشنبه نشست برنامه ریزی برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد در اسلام آباد غرب به ریاست حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان با حضور برفی معاونت هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رئیس اداره هنری استان و جمعی از اعضای شورای اداری  شهرستان ، دبیر و اعضای دبیرخانه تئاتر مرصاد و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهدای مرصاد ، بازی دراز و شهدای دفاع مقدس به تشریح حوادث و  مقاومت و ایستادگی مردم در عملیات مرصاد پرداخت و افزود : اسلام آبادغرب ۱۲۸۳ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است ، همه ما مدیون خون شهدا هستیم به همین خاطر باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که بتوانیم جشنواره مرصاد را به نحو احسن برگزار کنیم .

 

وی تصریح کرد :  همه ما باید تدوین گران و راویان خوبی باشیم تا بتوانیم مرصاد را بیشتر معرفی کنیم ، ما باید به شکلی کار کنیم که  از سراسر کشور رزمندگان،ایثارگران و خانواده های شهدا بیایند و از یادمان مرصاد و شهر مرصاد بازدید کنند .

 

فرماندار اسلام آباد غرب در خاتمه سخنانش  به تشریح وظایف و بیان چگونگی انجام شدن کارها پرداخت و بیان داشت : تمام ادارات و دستگاه های خدمت رسان پا به میدان بگذارند و در قالب اختیارات و امکانات خود برای هرچه بهتر برگزارشدن جشنواره ملی مرصاد تلاش خود را بکار گیرند.

 

 در ادامه جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  اظهار داشت : تفاوت های زیادی هست بین  برخی از سلبریتی ها که بر علیه ارزش های نظام اتفاقاتی را رقم میزنند و بر علیه دستاوردهای نظام تحرکاتی را انجام میدهند و هنرمندانی که پای کار مرصاد میایند تفاوت و ما باید این را پاس بداریم و از این هنرمندان حمایت کنیم.

 

برفی در ادامه از تلاش های فرماندار اسلام آباد غرب و مسئولین استان و شهرستان قدردانی کرد و گفت : پیگیری هایی از سمت مسئولین صورت گرفته و توانستیم از وزارت خانه اعتبار کسب کنیم و در تلاش هستیم که برای برگزاری چهاردهمین جشنواره مرصاد این جشنواره در سرفصل اعتبارات وزارتخانه قرار گیرد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در خاتمه سخنانش گفت : برگزاری جشنواره ملی کار بسیار بزرگی است ، همه ما باید عظم جزم کنیم که بتوانیم جشنواره مرصاد را به بهترین نحو برگزار کنیم .

 

 سپس مهدی بساطی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب اظهار داشت : تلاش ما بر این بود که امسال جشنواره مرصاد در پنجم مرداد ماه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد برگزار شود که امسال این توفیق حاصل نشد اما اولین جشنواره شعر مرصاد در مرداد ماه سال جاری قطعاً برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه سعید نوروزی دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر مرصاد به بیان چگونگی برگزاری جشنواره پرداخت و از مسئولین تقاضای همکاری و همراهی نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها