با حضور اعضای انجمن

اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309673
|
14:30 - 1402/02/05
نسخه چاپی
اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب برگزار شد
اولین جلسه سال 1402 انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آبادغرب در سال 1402 با دستور کار جلسه؛ برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان، تجهیز و تعمیر کتابخانه ها و حجاب و عفاف در کتابخانه ها در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلام‌آبادغرب بر اجرای مصوبات و خروجی داشتن جلسات و به فعلیت رسیدن کارها تاکید کرد و گفت: این حقی است که نظام برای خدمت رسانی به مردم بر گردن ما گذاشته است که نباید از اجرای مصوبات غافل شویم.

 

مسعود جابری در باب اهمیت کتابخوانی با اشاره به آیات قرآن گفت: قطعا"کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی دانند در پیشگاه خدا برابرنیستند و در این راستا در ترویج علم و دانایی مردم باید کار کنیم و از ظرفیت کمیسیون فرهنگی شهرداری باید بیش از پیش استفاده شود و نصب برخی از المان ها در خصوص کتاب توسط کمیسیون‌های فرهنگی جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 

مسعود جابری گفت: حضور بیش از 200 نویسنده کتاب که از ظرفیت های بزرگ شهرستان هستند  که لازم است از ایشان در جلسات انجمن کتابخانه‌ها دعوت شوند و به جامعه بیشتر معرفی شوند و از نکته نظرات این اهل علم استفاده شود.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری اهل مطالعه است و خود خیلی از کتابها و نویسنده ها را نقد می‌کند یا ایشان را تشویق می کند و ما نیز برای فرهنگ سازی از جایی شروع کنیم، باید به کارهای فرهنگی بها داده شود و به فکر برگزاری جلسات آماری نباشیم و ظرفیت دهیاری ها برای ترویج کتابخوانی در روستا استفاده شود.

 

جابری همچنین عنوان کرد:  با توجه به ظرفیت بالای شهرستان تعداد اعضای کتابخانه‌های شهرستان را بالا ببریم و در کل کیفیت را بالا ببریم چون هرچه دانایی مردم بالا می‌رود به نفع جامعه است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات انقلاب ترویج دانایی مردم است در صورتی که در رژیم گذشته چنین نبوده است و مطالبات کنونی مردم از دولتمردان همه از دانایی مردم است.

 

مسعود پرنا رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامآبادغرب در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به اعضای انجمنگزارشی از عملکرد و پیگیری مصوبات پیشین ارائه نمود و دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام را تشریح نمود.

 

اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در این جلسه نکته نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در راستای ترویج کتابخوانی در شهرستان مطرح نمودند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها