امام جمعه اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

لازمه کار تبلیغی و جهاد تبیین، شجاعت در بیان و قاطعیت در گفتار است

کد خبر: 309652
|
14:12 - 1402/01/28
نسخه چاپی
لازمه کار تبلیغی و جهاد تبیین، شجاعت در بیان و قاطعیت در گفتار است
امام جمعه اسلام‌آبادغرب در جلسه‌ای با شبکه تبلیغ شهرستان گفت: لازمه کار تبلیغی و جهاد تبیین، شجاعت در بیان و قاطعیت در گفتار است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بمناسبت ایام ماه مبارک رمضانچهارمین جلسه شبکه تبلیغبا محوریت بررسی و رصد مهمترین تحولات شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. 

 

در این دیدار صمیمی که شامگاه روز گذشته پس از افطار برگزار شد بیش از 50 نفر از روحانیت شهرستان حضور داشتند؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه، سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، حجت‌الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حجت‌الاسلام گندمکار رئیس سازمان تبلیغات به ایراد سخن و بیان دیدگاه‌ها پرداختند. 

 

 

در این گردهمایی حجت‌الاسلام زمانی موسوی ضمن اشاره به برخی از مهمترین آیات قرآن کریم در زمینه تبلیغ و بویژه آیه مبارکه 39 سوره احزاب که خداوند می فرماید: الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احدا الا الله، بیان داشت: لازمه کار تبلیغی و جهاد تبیین، شجاعت در بیان و قاطعیت در گفتار است. 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در ادامه با ذکر نکاتی بر لزوم وحدت و انسجام جامعه روحانیت در برابر مسائل مختلف و مطالبه گری از مسئولین با رعایت انصاف تاکید نمود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها