با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری

جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت «حجاب» و «امربه معروف و نهی از منکر» در اسلام‌آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309639
|
15:12 - 1402/01/23
نسخه چاپی
جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت «حجاب» و «امربه معروف و نهی از منکر» در اسلام‌آبادغرب برگزار شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت «حجاب» و «امربه معروف و نهی از منکر» با حضور نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، شورای فرهنگ عمومی همزمان با شب قدر و شب 21 رمضان با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه، مهندس کرمی فرماندار و مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه اسلام‌آبادغرب با محوریت «حجاب» و «امربه معروف و نهی از منکر» برگزار شد.

 

مهدی بساطی دبیر شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب در این  جلسه با اشاره به پیگیری مصوبات جلسات قبل، گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان ارائه نمود.

 

آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم شهیدپرور اسلام‌آبادغرب و تشریح و تبیین دیدگاه‌های معظم له، اظهار کرد: برنامه های شورای انقلاب فرهنگی ایجابی است که در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. 

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر واجب قطعی و شرعی است اما در این رابطه کار بی قاعده نباید کرد چراکه اسلام دین معرفت و خداشناسی است. 

 

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: الحمدلله وضعیت حجاب  در این منطقه نسبت به برخی شهرهای دیگر خوب است اما نباید بی توجهی و غفلت کرد و این فرهنگ غنی معنوی و تعهد باید حفظ شود و از ناهنجاری‌هایی که ممکن است در آینده پیش بیاید پیشگیری شود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با تسلیت شب شهادت حضرت علی(ع) و خیرمقدم به نماینده مقام معظم رهبری، گفت: امربه معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و قانونی است و انشاءالله با پیشگامی روحانیت، حوزه های علمیه و نیروهای بسیج، هسته های امربه معروف و نهی از منکر تشکیل گردد.

وی عنوان کرد:مقابله با ناهنجاری‌ها وظیفه عامه مردم است و باید از فرمایشات و دیدگاه‌های حکیمانه و پدرانه مقام معظم رهبری درس و الگو بگیریم و در زمینه «حجاب و عفاف» و «امربه معروف و نهی از منکر» به کار بگیریم.

 

در این جلسه مهندس کرمی فرماندار شهرستان، سرهنگ همتی مسئول اداری پشتیبانی سپاه شهرستان، سرهنگ مبارکی فرماندهی انتظامی شهرستان، دکتر نظری رئیس دادگستری شهرستان و حجت الاسلام تاب‌زر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسلام‌آبادغرب ضمن ارائه گزارش به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پیرامون مشکلات شهرستان پرداختند.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد