به‌مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

دیدار مسئولین اسلام‌آبادغرب با خانواده شهید طلبه جعفر حمیدیه

کد خبر: 309625
|
16:05 - 1402/01/21
نسخه چاپی
دیدار مسئولین اسلام‌آبادغرب با خانواده شهید طلبه جعفر حمیدیه
مسئولین اسلام‌آبادغرب با خانواده شهید طلبه جعفر حمیدیه دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان امام جمعه، فرماندهان سپاه، ارتش و انتظامی شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب و مسئولی عقیدتی سیاسی تیپ 181 ارتش با خانواده شهید طلبه جعفر حمیدیه دیدار نمودند.

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: شهید جعفر حمیدیه از شهدای شاخص طلبه و روحانی در شهرستان است که همرزم شهدای والامقام و بزرگی بوده و خود نیز به مقام شهادت نائل گردیده است.

امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان با قرائت فاتحه یاد این شهیدپر افتخار را گرامی داشتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، شهید جعفر حمیدیه یکی از شهدای شاخص شهرستان اسلام آبادغرب است. وی متولد 1342 بوده  که در مرحله دوم عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار(مندلی عراق) به مقام والای شهادت نائل می گردد.

وی عضو یکی از تیم های شهید داریوش ریزوندی اطلاعات عملیات سپاه محمدرسول الله- گردان مالک اشتر سپاه بوده که در مرحله دوم عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سوماربرای عملیات شناسایی به مندلی عراق میروند  و در بازگشت با نیروهای عراقی برخورد کرده که پس از درگیری با ایشان و به درک واصل کردن چند تن از بعثی ها مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و شهید می شود. پیکر شهید در خاک مندلی عراق به مدت 3 روز می ماند که بعثی ها هر روز آنرا گلوله باران می کنند.

در پاسداشت مقام این شهید والامقام با نثار درود و صلوات به روح پدر و مادر و درگذشتگان این شهید، گفتگویی که پیش از این خبرنگار ما در سال 1395 با خانواده شهید انجام داده به سمع و نظر مخاطبین عزیز می‌رسد؛

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها