نشست بصیرتی جهاد تبیین در بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب

کد خبر: 309308
|
20:23 - 1401/10/24
نسخه چاپی
نشست بصیرتی جهاد تبیین در بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع بررسی و تحلیل مسائل و رخدادهای روز کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای زمانی موسوی ، امام جمعه محترم شهرستان ، فرماندار محترم مهندس کرمی، دکتر طلوعی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای، حاج آقای علیزاده امام جماعت بنیادشهید ، و با حضور تمامی همکاران محترم بنیادشهید شهرستان اسلام آبادغرب در سال جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار گردید.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در این نشست بیان نمود: روایتی هست از پیامبر اکرم (ص) در حجه الوداع)اگر کسی سه خصلت در او باشد مورد سوء استفاده دشمن قرارنمی گیرد؛ اول کارخود را خالصانه برای خدا انجام دادن  ، دوم با زمامداران حق، ناصحانه برخوردکردن و پیوند با امام راستین و سوم اتحاد همه جانبه با مومنان داشتن. ملتی فقط شخصیتی چون حاج قاسم سلیمانی و شهید احمد کاظمی داشته باشد برای الگو سازی آن ملت کافی ست، به جای آنکه فرزندان ما از محتوای مجازی و قهرمان های مجازی غربی مثل سوپر من و ... استفاده کند ماباید به او قهرمانان بی نظیر و واقعی خود را بشناسانیم. سرزمین  و تاریخ ما پر از قهرمان های واقعی ست .مثل شهدای هشت سال دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و... امروز جهاد تبیین اینست : مشخص سازی مجازی از واقعیت.

 

وی عنوان کرد: وضع  نا‌آرامی های اخیر همه ما را درگیر خود کرد و این بار دشمن بعد اصلی یعنی مسئله فرهنگی را هدف  قرارداده است و ظیفه ی همه ی ما هست که با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی در خصوص نوجوانان و جوانان امروز در ابعاد مختلف فرهنگی را مورد توجه قراردهیم.

دکتر طلوعی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای شهرستان نیز عنوان کرد: جهاد تبیین اعلام عمومی است به تمامی انسان ها یی که در این میهن اسلامی زندگی می کنند و وظیفه ی آن ها شناختن حقیقت و تشریح آن برای دیگران است. ادعابا عمل بیسار تفاوت دارد. ادعا راحت است و عمل بسیار سخت . مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند؛ که بر آنچه ادعا می کنید امتحان می شوید  پس مراقب ادعاهایتان باشیدچون عمل انسان هرچند کم باشد ماندگار می شود عمل انسان کم صداست اما صدای عملش از صدای گفتارش ماندگار تر است.حیف است که جهاد تبیین باشد ، روشنگری باشد ، اما اثری از مکتب حاج قاسم سلیمانی نباشد.

جهاد تبیین حرکت در مه است ،بسیار سخت و دشوار و پیچیده و فراز و فرود بسیار دارد مسیر جاده مکتب حاج قاسم سلیمانی  مسیر جاده ابریشم انسان سازی است و تبدیل مسیر جاده ابریشم به جاده مقاوت در دنیای امروز است و کمتر ظرفیتی امثال حاج قاسم سلیمانی توانایی انجام چنین حرکت هایی را دارند.

جبهه مقاومت جدید جبهه جهاد تبیین است

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد