در دیدار فرماندار اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان مطرح شد؛

جهاد تبیین و اطلاع رسانی در اولویت کار مدیران و رسانه ها قرار گیرد

کد خبر: 309279
|
15:29 - 1401/10/17
نسخه چاپی
جهاد تبیین و اطلاع رسانی در اولویت کار مدیران و رسانه ها قرار گیرد
در دیدار فرماندار اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان عنوان شد؛ جهاد تبیین و اطلاع رسانی باید در اولویت کار مدیران و رسانه ها قرار گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،   مهندس کرمی فرماندار به همراه مهندس جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان  به‌مناسبت دهه مقاومت با سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب دیدار نمودند.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تقدیر از همکاری شورای اداری و شورای تأمین، از حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان در برنامه های هفته بصیرت، دهه مقاومت و تشییع پیکر شهید گمنام قدردانی نمود.

 

وی عنوان کرد: این مردمان از ابتدای انقلاب تاکنون بدون هیچ چشمداشتی در تمام صحنه ها پای انقلاب بوده اند و شایسته خدمتگزاری صادقانه مدیران به مردم می باشند و مدیران دستگاه ها در کنار خدمت رسانی باید  اطلاع رسانی  و جهاد تبیین را نیز انجام دهند و با رسانه ها تعامل و ارتباط بیشتری برقرار نمایند

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در دولت های مختلف و به ویژه دولت خدمتگزار سیزدهم خدمات قابل توجهی به مردم ارائه نموده است.

 

وی با اشاره به نقشه های دشمنان درخصوص فاصله انداختن بین مردم و مسئولین و ناکارآمد جلوه دادن ارکان نظام، عنوان کرد: خدمات نظام اسلامی باید توسط مدیران به مردم اطلاع رسانی شود و جهاد تبیین و اطلاع رسانی باید در اولویت کار مدیران باشد.

 

در این جلسه درخصوص طرح آبرسانی به رروستاهای محروم، آسفالت راه‌های روستایی و ساخت خانه برای مددجویان کمیته امداد توسط سپاه پاسداران بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد