گزارش تصویری|

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی جان فدا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 309267
|
18:38 - 1401/10/13
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه خوشنویسی جان فدا در اسلام آبادغرب
نمایشگاه خوشنویسی جان فدا؛ مجموعه آثار خوشنویسی یداله ویسمرادی به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دلها سردار سلیمانی نمایشگاه خوشنویسی جان فدا؛ آثار هنرمتد یدالله ویسمرادی امروز 13 دی ماه 1401  باحضورمسعود جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب در محل مجتمع غدیر افتتاح شد.

 

ویژگی ممتاز شهید سلیمانی ولایت پذیری ،ولایت مداری ،مردم داری واخلاص در عمل بودواین یعنی مکتب شهید سلیمانی لذا تمامی مدیران ومسوولین باید واجد این ویژگی ها و پیرو آن مکتب باشند

در این مراسم مسعود جابری ضمن تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزود :زنده بودن سردار سلیمانی در همان اوایل جوانی چه  در دفاع مقدس و چه بعد از آن برای جمهوری اسلامی و جهان اسلام دارای خیر و برکت بود اما شاید  شهادت ایشان در واقع منافعی  داشت برای اسلام و جمهوری اسلامی که پیش از زنده بودنش ارزشمند بود.

 

وی در ادامه به پیام تشییع جنازه میلیونی که برای یک نظامی توسط مردم برگزار شد اشاره کرد و گفت: این تشییع جنازه حاوی  چند پیام بود  یکی اینکه مردم ایران یک مردم بصیر هستند و فرق بین خادم و مخدوم و منافق و کسی که در خدمت مردم نیست را به خوبی تشخیص می‌دهند و نکته دوم اینکه اگر اخلاص در کار داشته باشیم و برای رضای خدا کار کنیم و هرچه در وجود داشته باشیم در طبق اخلاص قرار دهیم خداوند هم می‌بیند و سردارسلیمانی دقیقاً همان کار را کرد و خداوند هم پاداش خوبی به ایشان  داد و چه پاداشی بالاتر از اینکه خبیث ترین و مستکبر ترین فرد زمان به فرموده خود حاج قاسم سلیمانی (ترامپ قمارباز) دستور ترورش  را داد. سردار سلیمانی معامله خوبی با خداوند انجام داد پاداش این معامله هم   تشییع جنازه پیکر مطهرش بر روی دستان ۲۵ میلیون انسان قدر شناس بود.

 

وی گفت: امروز ما می‌بینیم که مکتب شهید سلیمانی مکتبی است که نشان دهنده در خدمت مردم بودن است و مطمئناً کسانی که دنباله رو مکتب شهید سلیمانی هستند باید مردم‌داری و اخلاص را در وجودشان نهادینه کنند.

 

جابری گفت: ویژگی ممتاز شهید سلیمانی ولایت پذیری ،ولایت مداری ،مردم داری واخلاص در عمل بودواین یعنی مکتب شهید سلیمانی لذا تمامی مدیران ومسوولین باید واجد این ویژگی ها و پیرو آن مکتب باشند.

 

جابری در بخشی دیگر از سخنانش گفت: قطعاً اقتدار نظام جمهوری اسلامی توسط سردار سلیمانی تثبیت شد که امروز می بینیم که خاکریز ما از تنگه چهارزبر ( تنگه مرصاد)به باب المندب ومناطق جولان تغییر کرده است.

 

 

وی در ادامه به نقش هنرمندان اشاره کرد و افزود:  امروز هنرمندان عزیز در یک جبهه جنگ نرم هستند و باید بتوانند با هنر خودشان اقتدار نظام  را به جهانیان نشان دهند.

 

جابری گفت: در کوران انقلاب به ویژه در جنگ تحمیلی و حتی کم و بیش پس از آن هنرمندان انقلابی کوشیدند تا جایی که می‌توانند، در خدمت انقلاب باشند. دیوار نوشته‌ها، نقاشی‌ها ، نمایش‌ها، سروده‌ها، آهنگ‌ها، ادبیات و... همه و همه به گونه‌ای خودجوش و انقلابی، در ایجاد تهییج و ترغیب مردم و یادآوری ایثارگری‌ها نقشی در خور داشتند و امروز هم هنرمندان همان حرکت را ادامه می دهند.

 

وی در خاتمه از همه هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  به خاطر فعالیت های خوب و موثرشان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد