امام جمعه دالاهو:

سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای توسعه و آبادانی منطقه و کشور مفید خواهد بود

کد خبر: 309255
|
14:54 - 1401/10/11
نسخه چاپی
سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای توسعه و آبادانی منطقه و کشور مفید خواهد بود
امام جمعه دالاهو گفت: در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی هر چه سرمایه‌گذاری کنیم برای توسعه و آبادانی منطقه و کشور در تمامی عرصه‌ها مفید خواهد بود .

به گزارش اسلام آباد خبر ، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

 حجت الاسلام ساداتی امام جمعه شهرستان دالاهو به بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: که اهمیت کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست و چه بسا یک نفر با خواندن کتابی تغییر پیدا کند.

 

وی عنوان کرد: در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی هر چه سرمایه‌گذاری کنیم برای توسعه و آبادانی منطقه و کشور در تمامی عرصه‌ها مفید خواهد بود  و شهرستان دالاهو الحمدالله مردمانی فرهنگ مدار در طول تاریخ داشته و دارد. 

در این جلسه مهدی‌پور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو ضمن ارائه گزارشی از مصوبات اجرا شده جلسات قبلی انجمن، از زحمات و همراهی اعضای انجمن و مروجین کتابخوانی در برنامه‌های فرهنگی هفته کتاب تقدیر و تشکر نمود و به تشریح دستور کار جلسه و برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای افزایش اعضای کتابخانه‌های عمومی و در نهایت افزایش سرانه مطالعه در سطح شهرستان پرداخت.

 

 در پایان پس از بحث و تبادل نظر و پیشنهادات دیگر اعضای انجمن، کیومرث جلیلیان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزودند: از تمامی ظرفیت‌های لازم جهت راه‌اندازي کتابخانه سیار در سطح شهرستان دالاهو استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها