کلاس های آموزش هنر رایگان در شهرستان به ثمر نشست؛

برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان طرح هنر رایگان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 309242
|
14:45 - 1401/10/08
نسخه چاپی
برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان طرح هنر رایگان در اسلام آبادغرب
نمایشگاه آثار هنری هنر جویان طرح هنر رایگان( عروسک سازی) برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس بسیج سازندگی سپاه شهرستان پیش ازظهر امروز پنجشنبه ۸دی ماه از نمایشگاه آثار هنری هنر جویان طرح هنر رایگان( عروسک سازی) بازدید بعمل آمد.

 

در ابتدای این بازدید مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از حضور امام جمعه و فرماندار گفت: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، آموزش هنر برای همه - طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری در مناطق کمتر توسعه یافته برگزار گردیده که در کلاس عروسک سازی نزدیک به ۶۰نفر ثبت نام کرده اند.

 

 

 حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان ضمن بازدید از آثار هنری خلق شده هنرجویان با تشکر از بانیان برگزاری کلاس های رایگان هنری اظهار کرد: داشتن خودباوری و ایمان به ظرفیتهای ذهنی خلاقانه خود، اولین و مهم­ترین قدم است.که نباید از این موضوع غافل شویم وی درادامه گفت تا زمانی به توانایی‌­های خود تکیه نکنیم و امید نداشته باشیم' نمی توانیم به خودباوری برسیم 

زمانی موسوی درخصوص خلاقیت در کار گفت: خلاقیت یعنی نگریستن به هر چیزی فراتر از وضع موجود. با این تعریف در هر جایگاهی و در هر کاری میتوان با بهره‌­گیری از ذهنی خلاق نتایج بهتری را رقم زد و البته این تعریف بیان­گر این نیست که خلاقیت منحصر به فرد خاصی باشد بلکه به طور طبیعی در همه وجود دارد که باید آن را کشف و از آن استفاده کرد.

 

 

حمید رضا کرمی فرماندار شهرستان در این بازدید با اشاره به نقش هنر در کاهش آسیب های اجتماعی از حمایت همه ادارات شهرستان در برگزاری نمایشگاههای آثار هنری خبر داد و عنوان کرد: هنرهای تجسمی و صنایع دستی، هنری است که می تواند در ارتقا سطح کیفی هنری و رشد فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

گفتنی ست؛ ثبت نام طرح رایگان هنر در شهرستان اسلام آباد غرب در ۱۰کلاس و ۷رشته هنری فعالیت می کند که امروز اختتامیه کلاس عروسک سازی با تقدیر از مربیان این رشته برگزار شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها