سرپرست فرمانداری دالاهو مطرح کرد:

ایجاد وضعیت مناسب سواد آموزی با آمار ۹۷ درصدی در شهرستان دالاهو

کد خبر: 309232
|
16:09 - 1401/10/05
نسخه چاپی
ایجاد وضعیت مناسب سواد آموزی با آمار ۹۷ درصدی در شهرستان دالاهو
سرپرست فرمانداری دالاهو ضمن تقدیر از حوزه سوادآموزی گفت: ایجاد وضعیت مناسب با سواد نمودن افراد بی سواد که آمار بالغ بر ۹۷ درصدی  را نشان می‌دهد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی به ریاست کیومرث جلیلیان، فرماندار و با حضور  اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این جلسه  کیومرث جلیلیان ضمن تشکر از رئیس آموزش و پرورش و کارشناس حوزه سوادآموزی در ایجاد وضعیت مناسب با سواد نمودن افراد بی سواد که آمار بالغ بر ۹۷ درصدی  را نشان می‌دهد از ادارات حاضر در جلسه بویژه با استفاده از دهیاران، بهورزان، پایگاه‌های بسیج، مراکز جهاد کشاورزی و… خواست نسبت به شناسایی واقعی افراد بیسواد و کم سواد و همکاری  با آموزش و پرورش در جهت باسواد نمودن کلیه جامعه هدف که سنین ۱۰ تا ۴۹ سال را شامل می‌شود همکاری‌ لازم را داشته باشند.

 

 فرماندار دالاهو در ادامه با اشاره به کوچ رو بودن عشایر و پراکندگی روستاها و طبیعتاً متفرق بودن افراد بی‌سواد و کم سواد، برگزاری کلاس‌ها با حد نصاب اعلامی را عملاً سبب تاثیر مثبتی در کاهش آمار ندانستند و از آموزش و پرورش خواست تا با بهره گیری از ظرفیت افراد پشتیبان و تحصیلکرده در خانواده‌ها و همچنین ایجاد مشوق لازم برای  معلمین در آموزشگاه‌های روستایی نسبت به ریشه کنی بی‌سوادی در شهرستان اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

 

  •  

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها