با حضور مسئولين شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری شورای اداری اسلام آبادغرب با محوریت هفته مقاومت و دهه بصیرت

کد خبر: 309225
|
15:34 - 1401/10/03
نسخه چاپی
برگزاری شورای اداری اسلام آبادغرب با محوریت هفته مقاومت و دهه بصیرت
شورای اداری اسلام آبادغرب با حضور مسئولين شهرستان با محوریت هفته مقاومت و دهه بصیرت برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، شورای اداری اسلام آبادغرب با حضور مسئولين شهرستان با محوریت برنامه ریزی گرامیداشت هفته مقاومت و دهه بصیرت در سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی  امام جمعه شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: مدیرا باید در راستای جهاد تبیین، ولایت فقیه را بشناسند و فرق بین ولایت مطلقه فقیه با حکوم سلطنتی را بدانند.

وی با اشاره به تاریخچه ولایت فقیه به تشریح ولایت فقیه بعنوان نزدیکترین و شبیه ترین حکومت به امام معصوم  پرداخت.

امام جمعه شهرستان گفت: مدیران باید التزام عملی به ولایت فقیه و به قانون داشته باشند و ما از مدیران توانمند و قانون‌مدار حمایت می کنیم.

 

حمید رضا کرمی فرماندار شهرستان در این جلسه با تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ملت ایران است که با بصیرت خود برای دفاع از ولایت و انقلاب به میدان آمدند.

 

وی عنوان کرد: افتخاری نصیب شهرستان شده که یکی از شهدای گمنام در این هفته میهمان شهر شهیدان مرصاد است که شهر ما با عطر و بوی شهدا خوشبو می شود.

 

سرهنگ یوسف وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه، حوادث و ناآرامی های اخیر را به جنگ جهانی تعبیر کرد و عنوان کرد: بیش از ۴۰ کشور و دهها سرویس جاسوسی برعلیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند اما با حضور و پشتیبانی ملت ولایتمدار ایران اسلامی نقشه های دشمنان نقش برآب شد.

وی افزود: شهید سلیمانی افتخار ایران اسلامی و و افتخار ملت های آزاده است که این‌ سردار عزیز از ارزش های دینی دفاع کرد.

سرهنگ یوسف وند یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبري؛ صدق و اخلاص از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی است و باز هم رهبري فرمودند؛ حاج قاسم را فقط یک شخص نبینید بلکه شهید سلیمانی یک مکتب برگرفته از مکتب امام(ره) و پیامبر اسلام (ص) می باشد.

وی با برشماری برنامه های پیشنهادی هفته مقاومت و دهه بصیرت؛ نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، پویش های تبلیغی، سرود پاتوقی، تئاتر خیابانی و برگزاری مسابقات ورزشی از اهم برنامه های پیش بینی شده نام برد.

 

سرهنگ رشنو فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش در این جلسه جزئیات و برنامه ریزی استقبال از شهید گمنام را تشریح کرد.

 

در خاتمه سیروس عبدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان با برشماری برخی از مشکلات در حوزه ادارات مختف، هشدارهای لازم با توجه به فصل زمستان و بارندگی را اعلام کرد و بر لزوم آمادگی دستگاه های خدماتی شهرستان تأکيد کرد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها