در راستای طرح هنر رایگان صورت گرفت؛

آغاز کلاس های نوازندگی ساز ایرانی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 309202
|
15:58 - 1401/09/29
نسخه چاپی
آغاز کلاس های نوازندگی ساز ایرانی در اسلام آبادغرب
در راستای طرح هنر رایگان امروز کلاس های نوازندگی ساز ایرانی در اسلام آبادغرب آغاز شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  در راستای طرح هنر رایگان امروز سه شنبه 29 آذرماه کلاس های نوازندگی ساز ایرانی در آموزشگاه نوای دالاهو آغاز شد.

 

 در این جلسه مسئول امور فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب طرح آموزش هنر رایگان را یکی از طرح های موفق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست که در مقوله عدالت فرهنگی و هنری در مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می شود.

 

هوشنگ رزم دیده افزود: طرح هنر رایگان در شهرستان هم مورد استقبال قرارگرفته که در 7 رشته و 10 کلاس بصورت کاملا رایگان با حضور اساتید مجرب در حال برگزاری است.

 

 

 وی عنوان کرد:  ما در این طرح دو سطح مقدماتی و سطح پیشرفته داریم و برای تمامی هنرجویانی که دوره‌شان را به پایان می‌رسانند مدرک معتبر صادر می‌شود که دارای ارزش بین‌المللی است نکته مهم دیگر اینکه عزیزانی که فاقد مدرک تحصیلی دیپلم هستند، می‌توانند با طی کردن رشته مرتبط و دلخواه، و بعد از آن با اخذ این مدرک و تنها با پاس کردن واحدهای عمومی، می‌توانند از آموزش و پرورش دیپلم بگیرند.

 

گفتنی ست؛ کلاس نوازندگی ساز ایرانی در اسلام آبادغرب با تشکیل دو کلاس و توسط استاد فتاحی و استاد اسماعیلی در آموزشگاه نوای دالاهو برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب