در اولین روز هفته جهانی معلولین

نمایشگاه هنرهای دستی مددجویان طرح CBR در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309117
|
18:56 - 1401/09/12
نسخه چاپی
نمایشگاه هنرهای دستی مددجویان  طرح CBR در اسلام آبادغرب برگزار شد
در اولین روز هفته جهانی معلولین نمایشگاه هنرهای دستی مددجویان طرح CBRروستایی و شهری در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  در اولین روز هفته جهانی معلولین نمایشگاه هنرهای دستی مددجویان  طرح CBRروستایی و شهری موسسه خیریه عطرگل نبوی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد با حضور معاون  اداره ، مسئول توانبخشی، کارشناسان و مددکاران  اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب برگزارشد.     

 

خانم اکبری معاون اداره بهزیستی شهرستان در این رابطه گفت: مددجویان  طرح CBR در این نمایشگاه آثار صنایع دستی، قالی بافی، گلیم بافی، صنایع تبدیلی و محصولات غذایی ارگانیک را به معرض نمایش و عرضه مستقیم گذاشته که همگی از تولیدات خودشان می باشد.

 

وی عنوان کرد: رسالت بهزیستی در  طرح CBR توانمندسازی این قشر است که با ارائه آموزش های لازم و برگزاری کارگاه های مهارتی و کمک هزینه های هر چند اندک، برنامه کاری این قشر را برنامه ریزی و هدف گزاری می نماید.

 

معاون اداره بهزیستی شهرستان با تقدیر از زحمات مدیریت موسسه خیریه عطرگل نبوی اسلام آبادغرب، خاطرنشان کرد: این موسسه یکی از فعال ترین مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان می باشد که 2500 مددجوی شهری و روستایی را تحت پوشش دارد و با جذب کمک های خیرین به این ایشان خدمات شایسته ای ارائه می نماید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها