باحضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

تقدیر از خدمات کارکنان بهزیستی اسلام آبادغرب بمناسبت روز جهانی معلولین

کد خبر: 309116
|
18:39 - 1401/09/12
نسخه چاپی
تقدیر از خدمات کارکنان بهزیستی اسلام آبادغرب بمناسبت روز جهانی معلولین
به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولین، باحضور مسئولین شهرستان از کارکنان بهزیستی اسلام آبادغرب تقدیر بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولین، مسعود جابری معاون فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب به همراه مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  از اداره بهزیستی شهرستان بازدید و با رئیس و کارشناسان این اداره  دیدار و گفت و گو کردند.

 

جابری در این دیدار ضمن خدا قوت و تبریک روز جهانی معلولان از خدمات کارکنان اداره بهزیستی قدردانی کرد و افزود: آنچه در ارتباطات اجتماعی با معلول باید در نظر گرفت،این نکته است که ارتباط با آنها باید همراه با احترام و تکریم باشد و از ترحم به افراد دارای معلولیت پرهیز شود.

 

مهدی بساطی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان در این دیدار هدف از نامگذاری روز جهانی معلولین را با هدف درک و پذیرش افراد دارای معلولیت، افزایش آگاهی عمومی و تجلیل از دستاوردها و مشارکت های معلولان  دانست و همکاری و مساعدت دربرگزاری نمایشگاههای آثار هنری و رونمایی از آثار نویسندگان این قشر را از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

 

جلیلیان رییس بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب اشتغال و فراهم کردن زمینه های استقلال و توانمند سازی گروه های تحت حمایت را از اولویت های سازمان  بهزیستی ذکر کرد و گفت: علاوه بر اشتغال افراد دارای معلولیت و مددجویان، با راه اندازی مراکز مشاوره ای-مددکاری--درمان اعتیاد-جوانان تحصیل کرده و بومی شهرستان مشغول به کار شده اند.

 

در خاتمه این دیدار با اهداء  کتاب از زحمات کارکنان بهزیستی شهرستان قدردانی بعمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها