در راستای بررسی طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در بخش مرکزی اسلام آبادغرب صورت گرفت:

دیدار چهره به چهره مدیران کل دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه با نمایندگان مردم در روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308882
|
16:27 - 1401/07/23
نسخه چاپی
دیدار چهره به چهره مدیران کل دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه با نمایندگان مردم در روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
دیدار چهره به چهره مدیران کل دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه و نمایندگان مردم در روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب در راستای بررسی طرح های توسعه روستایی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه شورای اداری بخش  مرکزی با حضور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی،معاونین استانداری،  مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، فرماندار  و مسئولین شهرستان  در تالار یاس اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه فرماندار با تبریک هفته وحدت بابیان اینکه دهیاران و شوراها همکاران فرمانداری و نماینده شهرستان هستند اظهار کرد: امروز روستاها به محور توسعه کشاورزی،اقتصادی و اشتغالزایی تبدیل شده اند وبا دغدغه ای که نماینده محترم و مدیران استان و شهرستان برای رفع مشکلات روستاهای اسلام آباد غرب دارند امروز این نشست هم اندیشی تشکیل شده و قطعا مصوبات این جلسه پیگیری خواهد شد.

 

در ادامه دکتر بخشی پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خیر مقدم به مدعوین بیان داشت: همه سعی خود را خواهیم کرد آنچه که روستاییان عزیز در حوزه های مختلف از مسولین انتظار دارند و هنوز انجام نشده را بعنوان یک مطالبه بحق برآورده کنیم و در این راستا بنده تا پایان دوران نمایندگی پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان گفت: اقدامات مجلس و دولت در راستای رفع دغدغه های معیشتی مردم است.(مشروح خبراینجا)

 

در این دیدار چهره به چهره  دهیاران و شوراهای روستاهای بخش مرکزی مشکلات و دغدغه های مردم را مطرح کردند و مدیران کل استان ضمن پاسخگویی در حضور نماینده شهرستان در مجلس، مصوباتی را جهت رفع مشکلات به تصویب اعضا رساندند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد