مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب درجلسه کشت محصولات پائیزه تأکید کرد:

ترغیب و تشویق کشاورزان نسبت به کشت محصولاتی با نیاز آبی کم در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 308773
|
18:54 - 1401/06/27
نسخه چاپی
ترغیب و تشویق کشاورزان نسبت به کشت محصولاتی با نیاز آبی کم در شهرستان اسلام آبادغرب
مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب درجلسه کشت محصولات پائیزه بر ترغیب و تشویق کشاورزان نسبت به کشت محصولاتی با نیاز آبی کم در شهرستان تأکید کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه کشت محصولات پائیزه با حضور مهندس میرزایی مدیر جهاد کشاورزی، روسای ادرات تولیدات گیاهی، فنی و زیر بنایی، ترویج، مسئولین مراکز، کارشناس زراعت و حفظ نباتات و کارشناسان حراست و بازرسی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

 

اکبر میرزائی در جلسه بیان کرد: کارشناسان و مسئولین مراکز باید در فرصت باقی مانده تمام تلاش خود را بکار گیرند تا سطح زیر کشت کلزا در شهرستان افزایش یابد و یاد آور شد، تعداد چاههای موجود در شهرستان باید به روز رسانی شود تا نسبت به مجاب کردن چاهداران نسبت به کشت کلزا اقدام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای روزانه کارشناسان از مراکز توزیع نهاده ها از جمله بذر و کود از کار گزاران خواسته شود که نسبت به تنوع توزیع بذر اقدام کنند تا کشاورزان بتوانند از بذوری که از عملکرد بالا برخوردارند  بیشتر استفاده کنند.

 

مهندس میرزائی در بخش دیگری از سخنانش بیان کردند؛ کارشناسان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند جهت ترویج کشاورزان و  استفاده آنها از روشهای نوین آبیاری در باغات، زراعت و همچنین در ترغیب و تشویق کشاورزان نسبت به کشت محصولاتی با نیاز آبی کم، که این امر در دراز مدت می تواند نمود بیشتر داشته باشد.

 

در پایان هر کدام از کارشناسان حاضر در جلسه مطالبی بیان کردند و در مورد آنها تصمیم گیریهای لازم صورت گرفت.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها