رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمانشاه تأکید کرد:

مشاوره به کشاورزان در راستای جهش تولید و خودکفایی محصولات کشاورزی راهبردی

کد خبر: 308729
|
13:06 - 1401/06/15
نسخه چاپی
مشاوره به کشاورزان در راستای جهش تولید و خودکفایی محصولات کشاورزی راهبردی
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمانشاه در نشست صمیمی با کارشناسان اسلام آبادغرب بر مشاوره به کشاورزان در راستای جهش تولید و خودکفایی محصولات کشاورزی راهبردی تأکید نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ مالمیر رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمانشاه با کارشناسان طرح بسیج همگام با کشاورز اسلام آباد غرب در راستای جهش تولید محصولات کشاورزی شهرستان نشست صمیمانه ای برگزار کرد.

 

 سرهنگ مالمیر در این نشست ضمن خیرمقدم به کارشناسان بسیجی بر ضرورت حضور کارشناسان در روستاهای هدف در جهت آموزش کشاورزان تاکید نمود.

 

وی خاطر نشان کرد: در صورت انجام مشاوره لازم به کشاورزان طرف قرار داد نه تنها باعث افزایش تولید محصول در واحد سطح خواهد شد بلکه  در جهت خود کفایی محصولات راهبردی در طرح از جمله گندم گامی مثبت برداشته ایم.

 

خانم مهندس محمدی مدیر کانون بسیج مهندسی کشاورزی  شهرستان و کارشناسان حاضر سوالاتی در مورد طرح جهش تولید بیان نمودند.

 

 

سرهنگ مالمیر رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان به همراه سرهنگ جوهری ، مهندس خدادوست و مهندس خلیلی با مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب و با حضور خانم مهندس محمدی مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان دیدار نمودند.

 

در این دیدار در خصوص تعامل و همکاری بسیج مهندسین کشاورزی و جهاد کشاورزی شهرستان و لزوم همکاری با کارشناسان بسیجی در طرح همگام با با کشاورز در جهش تولید محصولات کشاورزی مطالبی بیان شد.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها