به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد؛

آیین تقدیر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308695
|
18:36 - 1401/06/08
نسخه چاپی
آیین تقدیر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند آیین تقدیر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند عصر امروز آیین تقدیر از کارمندان ادارات شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران در مجتمع غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این شهیدان والامقام از همان اوایل انقلاب به فکر فقرا و مستضعفان و کاهش شکاف طبقاتی بودند و طرح شهید رجایی سند و یادگاری از این بزرگان است.

 

وی باقدردانی از خانواده کارمندان و کارکنان دولت گفت: خانواده های کارکنان دولتی در تمام سختی ها و بحران ها در کنار دولت در خدمت به مردم تلاش می کنند.

 

مهندس کرمی با تأکید بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع در ادارات، عنوان کرد: ادارات باید به منشور اخلاقی توجه نمایند و در کمترین زمان براساس ضوابط و مقررات کار مردم را انجام دهند و در امورات مردم تسهیل ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: بالاتر از کارمند نمونه بودن کارمند تراز انقلاب اسلامی بودن است که الگوی ما در این رابطه شهیدان رجایی و باهنر هستند

 

وی افزود: دین اسلام بعنوان یک دین جامع برای همه زمان ها و همه نسل ها شاخص هایی را عنوان کرده و مهمترین شاخص “ تقوا” برای کارگزاران  نظام اسلامی است و یا در جای دیگری حضرت علی(ع) به کارگزاران خود می فرمایند؛ کار در دست تو امانت است. اگر این خود نظارتی تقویت شود شاید نیازی به این همه دستگاه های عریض و طویل نظارتی نباشد.

 

 

امام جمعه شهرستان گفت: براساس مبانی دین اسلام، کارفرمای اصلی برای کارمندان ما خداوند و ولایت فقیه می باشد و اگر به این باور برسیم اگر یک ارباب رجوع بی ملاحظه با کارمندان ما برخورد بدی داشته باشد حتما با کظم غیظ با وی برخورد می شود.

 

در خاتمه این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان با حضور مدیران آن دستگاه، فرماندار و امام جمعه شهرستان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها