به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت/

دیدار فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب

کد خبر: 308660
|
09:54 - 1401/06/02
نسخه چاپی
دیدار فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب
به مناسبت آغاز هفته دولت فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به مناسبت آغاز هفته دولت فرماندار و مدیران ادارات اسلام آبادغرب  با  امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب ضمن تبریک هفته دولت گفت: در اولین روز هفته دولت بعنوان روز میثاق با ولایت با دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان آغاز می کنیم.

 

وی افزود:  برنامه های متعددی برای هفته دولت پیش بینی شده است و بالغ بر 93 میلیارد تومان طرح های عمرانی،کشاورزی، خدماتی و … برای افتتاح در هفته دولت برنامه ریزی شده است.

 

 

وی افزود: شهید رجایی و شهید باهنر درس هاس و خاطرات خوبی را برای دولتمردان به یادگار گذاشته اند که یکی از آنها در اولیت قرار گرفتن مستضعفین تحت عنوان طرح شهید رجایی است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت و تبریک هفته دولت، عنوان کرد: اصل مشروعیت و مقبولیت حکومت ها از نگاه اسلام علاوه بر مقبولیت مردمی، مشروعیت آن از ولایت فقیه و از جانب پروردگار است و سلسله مراتب مدیران با تنفیذ از جانب ولایت علاوه بر وجاهت قانونی وجاهت شرعی دارند لذا مدیران باید قدر خود را بدانند.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) عنوان کرد: 8 خصلت در ارتباط با مردم  و خدمت به مردم ذکر شده که رعایت آنها باعث قرار گرفتن در کنار انبیاء می شود، لذا خدمت به مردم در ردیف ایمان و آزار به مردم در ردیف شرک به خدای متعال می باشد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب به مدیران توصیه نمود: بخاطر مشکلات معیشتی آستانه تحمل مردم بشدت پایین آمده لذا مدیران با صبر و حوصله به مشکلات مردم رسیدگی نمایند که خیر دنیا و آخرت در خدمت به مردم است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها