با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان اسلام آبادغرب افتتاح شد؛

نمایشگاه خوشنویسی رد قلم و تذهیب در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308648
|
20:42 - 1401/05/31
نسخه چاپی
نمایشگاه خوشنویسی رد قلم و تذهیب در اسلام آبادغرب+تصاویر
با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان نمایشگاه خوشنویسی رد قلم و تذهیب در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد محمدرضا صمیمی با عنوان رد قلم و نمایشگاه تذهیب  خانم سمیرا ادیب نهاد  سلیمانی لعل آبادی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد. 

نمایشگاه خوشنویسی بسیار نفیس و گرانبهای استاد صمیمی با عنوان رد قلم، نمایشگاه آثار تذهیب خانم ادیب نهاد  با عنوان نگار من و نمایشگاه آثار خانم لعل آبادی با عنوان رنگ سماع  تا تاریخ ۸ شهریور ماه در محل مجتمع غدیر برگزار است.

 

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از نمایشگاه خوشنویسی استاد محمدرضا صمیمی و آثار تذهیب به نمایشگاه گذاشته شده گفت: خوشحالم که در سطح شهرستان شاهد رونق فعالیت های فرهنگی هنری هستیم.
 

 

وی با تأکید بر ارزش نهادن و توجه بیشتر به هنر های اسلامی،تذهیب و خوشنویی‌ گفت: با دیدن آثار هنری، انسان احساس لذت می کند، لذا باید تلاش کنیم در راستای ترویج هنر و حمایت از هنرمندان، فرهنگ خرید تابلوهای هنری در جامعه رواج پیدا کند. 

 

 

استاد مسعود صادقی رئیس اسبق انجمن خوشنویسان با اشاره به کیفیت بالای آثار نمایشگاهی گفت: ،آثار این نمایشگاه بسیار ارزنده و  پر ارزش با خط زیبا و تذهیب  قوی می باشد و یک نمایشگاه در سطح کشوری است و  نمایشگاه از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و  بکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که تا کنون در سطح شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شده است.

 

 

استاد محمد علی مرادی نیا عضو انجمن خوشنویسان ایران شعبه شهرستان اسلام آباد غرب و از مدرسان انجمن خوشنویسی شهرستان گفت: این آثار هم از نظر شکل ظاهر و هم از نظر محتوا بسیار آثار قوی و ارزنده ای هستند و به جناب آقای محمدرضا صمیمی برای برگزاری نمایشگاه تبریک می گویم.وی گفت: آثار به نمایش گذاشته شده آثاری فاخر هستند که شایستگی برگزاری نمایشگاه در سطح کشوری دارد.‌

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد