با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور برگزار شد؛

ویژه برنامه پاسداشت خانواده معظم شهدای عملیات مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و آزادگان سرافراز در اسلام آبادغرب

کد خبر: 308644
|
19:20 - 1401/05/29
نسخه چاپی
ویژه برنامه پاسداشت خانواده معظم شهدای عملیات مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و آزادگان سرافراز در اسلام آبادغرب
ویژه برنامه پاسداشت خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و آزادگان سرافراز با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  ویژه برنامه پاسداشت؛ تکریم خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و تجلیل از آزادگان سرافراز با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور، دکتر امیری مقدم استاندار کرمانشاه و معاونین، مجتبی بخشی‌‌‌پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو،  سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه و سرهنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب و دالاهو ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، شهردار، دیگر مسئولین اسلام آبادغرب و با حضور پرشور اصحاب رسانه و خانه مطبوعات استان کرمانشاه در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این آیین حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان و مجتبی بخشی‌‌‌پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو با برشماری ظرفیت های شهرستان به مسئولین و مدعوین خیرمقدم گفتند و درخصوص رفع بیکاری شهر شهیدان مرصاد، پتروشیمی، راه آهن و … مطالباتی از دولت داشتند.

 

دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه؛ رسالت خطیر حضرت زینب(س) از عصر عاشورا آغار شد، اظهار کرد: اولین خبرنگار پیام رسان و روایتگر واقعه کربلا حضرت زینب(س) است، خبرنگاران باید ایشان را اسوه والگوی خود قرار دهند.

 

وی عنوان کرد: امروز باز هم با دشمنان درجنگ ونبرد  هستیم اگر فرزندان برومند شما در سال 1367 در مبارزه با منافقین کوردل شهر واستان را نجات‌ دادند و تمامیت عرضی ایران راحفظ کردند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  فرمودند؛  که کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است.

 

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به جنایات فجیع منافقین در شهر اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: منافقین وقتی شهر را به تصرف درآوردن بیمارستان را به آتش کشیدند و مردم، بسیجیان و پاسداران و نیروهای جهاد سازندگی از شهر و مردم دفاع‌ و حمایت کردند.

 

دکتر امیری مقدم استاندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به خدمات دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال را از اولویت های دولت سیزدهم دانستند.

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد