با حضور نماینده مردم اسلام آباد غرب مدیران کل دستگاه های اجرایی استان صورت گرفت:

بررسی طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در بخش حمیل

کد خبر: 308543
|
16:47 - 1401/05/06
نسخه چاپی
بررسی طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در بخش حمیل
با حضور نماینده مردم اسلام آباد غرب، معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در بخش حمیل بررسی گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جلسه شورای اداری بخش حمیل با حضور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،  مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرماندار  و مسئولین شهرستان اسلام آباد غرب‌ در شهر حمیل برگزار شد.

 

در این جلسه که امروز ۵ شنبه با دعوت از دهیاران، شورا های بخش و روستا برگزار گردید مشکلات و دغدغه های مردم و ساکنین بخش مطرح گردید که توسط هر کدام از مدیران کل مربوطه موضوع بررسی شد و مصوب گردید که طی زمان بندی مشخص این مشکلات برطرف گردند.

 

 مجتبی بخشی‌‌‌پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در این جلسه به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت : مهمترین موضوعی که ما نگران آن هستیم ، موضوع معیشت مردم است ، در این راستا مجلس با تمام ظرفیت خود برای کمک به مردم دولت را همراهی خواهد کرد.

 

وی افزود : یکی از اصلی‌ترین موارد در  مجلس و کمیسیون عمران بحث توجه به استان های محروم است که کرمانشاه ، اسلام آبادغرب و بخش حمیل مجموعه ای از این مناطق محروم محسوب می‌شوند که درسال ۱۴۰۱ یک صد هزار میلیارد تومان مختص پروژه های محرومیت زدایی شامل آب،برق،گاز،طرح توسعه روستایی،راه،طرح هادی،بنیاد مسکن و غیره است .

 

 

مجتبی بخشی‌‌‌پور در ادامه سخنانش به تکمیل محور حمیل به شاهبداغ تاکید کرد و گفت: پیمانکار این پروژه مشخص شده که انتظار داریم در اجرای این طرح سرعت بیشتری بخشیده شود.

 

وی اظهار داشت: در حوزه ورزش و جوانان کار های بسیار خوبی انجام شده،که در استان و کشور بی سابقه بوده است که در رابطه با این کارها میتوان به صدور مجوز ۲۱ زمین چمن مصنوعی اشاره کرد که پیمانکار آن مشخص شده و به زودی اجرا خواهد شد.

 

بخشی پور همچنین به موضوع طرح هادی روستاها اشاره کرد و افزود : بازنگری در طرح هادی هر ساله باید انجام شود که از مهاجرت مردم به شهر جلوگیری شود ، انتظار داریم دستگاه های مرتبط به این موضوع طرح هادی را گسترش دهند ، اگر زمین باشد مردم به شهر مراجعه نخواهند کرد ، اسلام آبادغرب باید پایلوت انجام این کار مثبت شود.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو بیان داشت: در حوزه آب منطقه ای یکی از خواسته هایی که ما داریم این است که ، مجوز صدور چاه ها تسریع داده شود و از مجموعه مدیریت استان و مدیر آب منطقه‌ای  انتظار داریم ، پیگیری امورات سد چناره را داشته باشند ؛  چرا که تمام تخصیص این سد به استان دیگر داده شده ، در صورتی که روستا های اطراف سد چناره در دهستان منصوری دسترسی به آب ندارند ، این به هیچ عنوان پذیرفته نیست ، کارهایی انجام شده اما باز هم به این تخصیص قانع نیستیم ، و انتظار داریم مدیریت استان در ابلاغ این تخصیص پیگیری های لازم را انجام دهند.

 

در ادامه این جلسه بخشدار حمیل ، شورا ها و دهیاران روستاها مسائل و مشکلات حوزه روستایی و بخش حمیل را عنوان کردند و دستورات لازم جهت رفع مشکلات موجود و سرعت بخشیدن به روند اجرایی کارها صادر گردید.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب