به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 308295
|
17:12 - 1401/03/12
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی در اسلام آبادغرب
به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با همت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد (ره)  کارگاهی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرستان برگزار گردید.

 

زینب خاکی مدرس توانمند جمعیت هلال احمر در این زمینه هشدارهای لازم  را در خصوص مصرف سیگار در بین مردم را ارائه نمودند و این موضوع را یاد آور شدند که دروازه اعتیاد سیگار است.

 

وی افزود: متاسفانه در سالیان اخیر سن مصرف سیگار کاهش یافته و‌خانواده ها باید  یک ارتباط دو سویه  قوی بین خود و  فرزندان ایجاد کنند  و سعی در اصلاح سبک های فرزند پروری خود داشته  تا طرح واره های سازگار با رشد فرزندان در آنها تقویت شود  زیرا افراد روابط نداشته خود با افراد مهم  زندگیشان مخصوصا پدر و مادر را سعی دارند با مصرف مواد جایگزین  کنند همچنین مراقب رفتارهای اجتماعی فرزندان خود و روابط آنها با همسالان باشند تا در مسیرهای پرخطری وارد نشوند.

 

 

 غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیز ضمن تقدیر از همکاری های مطلوب کمیته امداد امام(ره) و قدردانی از زحمات اعضای شرکت کننده اهمیت یاد آوری مضرات سیگار را یکی از مهمترین وظیفه های خانواده دانست.

 

وی افزود باتوجه به وجود زمینه های آسیب پذیری در افراد خصوصا نوجوانان باید فرهنگ صحیح‌ استفاده کردن از وسایل ارتباطی، گوشی ها ، اینترنت و ...را به فرزندان خود بیاموزیم و از ایجاد شکاف و‌ فاصله در بین کانون گرم خانواده جلوگیری کنیم تا بتوانیم جامعه ای ایمن و‌ سالم داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب