در تداوم مطالبات راهگشای امام جمعه اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

انتقاد امام جمعه اسلام آبادغرب از مدیران گلخانه کشاورزی کوثر در شهرستان

کد خبر: 307989
|
11:25 - 1401/01/07
نسخه چاپی
انتقاد امام جمعه اسلام آبادغرب از مدیران گلخانه کشاورزی کوثر در شهرستان
در تداوم مطالبات راهگشای امام جمعه اسلام آبادغرب، حجت الاسلام زمانی موسوی از مدیران گلخانه کشاورزی کوثر در شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، طرح شهرک گلخانه ای کشاورزی اسلام آبادغرب با سرمایه گذاری شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در تابستان سال ۹۵ با حضور وزیر کشاورزی وقت طی ویدیو کنفرانس به دستور روحانی رئیس جمهور وقت افتتاح شد.

 

این طرح با سهم آورده ی مجری در سطح 56 هکتار و با اعتباری معادل 55 میلیارد تومان جهت اشتغال زایی 300 نفر و تولید سالانه 11 هزار تن محصولات سبزی و سیفی و سایر محصولات کشاورزی با هدف تامین نیاز داخلی و همچنین صادرات به کشورهای همجوار عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

حال باتوجه به گذشت چندین سال از کلنگ زنی این پروژه عظیم و تغییرات چندین تیم مدیریتی پاسخگویی قابل قبولی از سوی مدیران این مجموعه در خصوص چرایی تأخیر در اهداف پروژه ارائه نشده است.

 

این روند غلط مدیریتی تا جایی پیش رفته که امام جمعه ی شهرستان در خصوص عملکرد این گلخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته انتقاد تندی بدین شرح مطرح فرمودند؛((موسسه کوثر وابسته به بنیاد شهید از مراکز بزرگ تولید در شهرستان است که علی رقم حمایت های دولت ها نسبت به این موسسه تاکنون پاسخگوی مسولین شهرستان نبوده اند. حجت‌الاسلام زمانی موسوی از مسؤلین شهرستان مطالبه نمود؛ گزارش پیگیری جدی این موضوع را به مردم ارائه نمایند))

با توجه به انتقاد امام جمعه محترم شهرستان مسؤلین این موسسه به سوالات زیر جهت تنویر افکار عمومی پاسخ دهند:

 

مسؤلین موسسه کوثر ( گلخانه) در شهرستان گزارش عملکرد ۵ ساله خود را به افکارعمومی  ارائه دهند؟

چند نفر نیرو استخدام کرده اید؟

آیا برای مردم شهرستان سود و فایده‌ای داشته اید؟

چند نفر نیروی بومی استخدام نموده اید؟

 چند نفر از  فرزندان شهدا و جانبازان در این گلخانه مشغول فعالیت هستند؟

 تولید در گلخانه چه میزان است و آیا در شهرستان توزیع می شود؟

 مدیران این گلخانه اهل کجا هستند ؟ آیا از مدیر بومی استفاده شده است؟

 

 حرف آخر؛ برخی شرکت ها و موسسات دولتی یا خصوصی سالها پیش تحت عنوان سرمایه گذاری و اشتغالزایی در مناطق محروم از تسهیلات و مزایایی استفاده نموده اند که خبری از عملی شدن وعده های آنان نیست و حال، دلم برای جوانان جویای کار شهرم می سوزد که به امید کار در این شرکت ها سالها و ماههاست که  چشم انتظارند!

 

اما خدا می داند که در این موسسه ها چه می گذرد و مدیران آنها چه اهدافی در سر دارند؟!

 

با استقرار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی انتظار است دستگاه های نظارتی با حمایت دستگاه قضایی و دولت انقلابی مدیران بی انگیزه را کنار زده و مدیریت مجموعه های دانش بنیان را بدست جوانان متخصص انقلابی بسپارند تا گامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اشتغالزایی و رفع مشکلات معیشتی مردم این دیار برداشته شود.

 

#تولید #دانش_بنیان #اشتغال_آفرین

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب