حرف‌هایی که می زنیم باید نتایج عملی داشته باشد/ برای افرادی که وضع مالی خوبی ندارند فکری شود

کد خبر: 307920
|
09:12 - 1400/12/17
نسخه چاپی
حرف‌هایی که می زنیم باید نتایج عملی داشته باشد/ برای افرادی که وضع مالی خوبی ندارند فکری شود
حرف‌هایی که می زنیم باید نتایج عملی داشته باشد/ برای افرادی که وضع مالی خوبی ندارند فکری شود : رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقاد من همیشه این بوده است که همیشه حرف‌هایی که می زنیم نتایج عملی هم داشته باشد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) در نهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» که در محل ساختمان مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، ضمن آرزوی موفقیت برای اعضا و موفقیت در اجلاس، اظهار داشت: ان شاالله برگزاری این اجلاس در پایان سال نتیجه خوبی داشته باشد. باید برای مسائل به صورت زمانی فکری کنیم تا افرادی که با مسائل مختلف درگیر هستند و وضع مالی خوبی ندارند فکری شود.

وی عنوان کرد: اعتقاد من همیشه این بوده است که همیشه حرف‌هایی که می زنیم نتایج عملی هم داشته باشد. ان شاالله خداوند به ما اخلاص و معرفت بدهد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عنایت به قشر محروم جامعه در پایان سال بسیار مورد نظر من است. قشر محروم و عائله مندان بسیار سختی می کشند که قابل تصور نیست. حضرت علی (ع) طاقت دیدن فقیر و گرسنه نداشتند و واقعاً برای ایشان سخت بود.

آیت الله جنتی بیان کرد: توان ما بسیار محدود است اما به صورت مستقیم کمک می‌کنیم در پایان سال افرادی پیدا شوند که شب عید فضای مناسبی داشته باشند. تحقق این امر برای ما خیلی سخت است و تعداد اینها خیلی کم است.

وی افزود: علی (ع) نمی‌توانست ببیند شکمی گرسنه باشد و می‌فرمایند در محلی که من حکومت می‌کنم، نه یک شکم گرسنه هست نه کسی هست که آب و خانه نداشته باشد و همه اینها تامین می‌شود و این حکومت علوی است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امیدوار هستیم ما هم راه علی (ع) که راه سخت و مشکلی است و ریاضت می‌خواهد را طی کنیم و من خجالت می‌کشم که این چنین نیستم اما آرزوی من این است که چنین باشد.

وی ضمن تقدیر از رئیس جمهور به منظور تلاش برای حل مشکلات گفت: امیدوار هستیم دیگر اعضای کارکنان دولت در مسیر رئیس دولت که دارد تلاش می‌کند، حرکت کنند. سیر کردن شکم گرسنگان اگر محقق شود ما معجزه کردیم. حداقل امکانات این است و مسائلی مانند غذا، پوشاک، دارو و درمان نیز وجود دارد.

آیت الله جنتی اضافه کرد: شرایط باید به گونه‌ای باشد که ما اصلاً شکم گرسنه نداشته باشیم یا تعداد آن به حداقل برسد. حکومت علوی به این شکل است و تلاش ما این است که در پایان سال اولویت‌ها را در نظر بگیریم و اولویت ایتام و سادات و خانواده‌های عائله مند هستند که درمانده نباشند و دیگران را تشویق کنیم که به این امور بپردازند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد